Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Inventariere. Lipsa in gestiune marfuri si obiecte de inventar. Aspecte contabile si fiscale

valabil la 24 Mar 2018
Otilia-Mihaela Roman Raspuns oferit de
Otilia-Mihaela Roman

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit constata in urma inventarierii, la sfarsitul anului 2017, urmatoarele lipsuri din gestiune:

1. Marfuri cu un cost de achizitie de 100 lei, TVA 19 lei

2. Obiecte de inventar achizitionate in 2015, cost de achizitie 200 lei, TVA 39 lei.

Care este monografia contabila in cele doua cazuri, in cazurile in care:

- se imputa lipsa din gestiune gestionarului

- nu se imputa lipsa din gestiune gestionarului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4791

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 mar 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

14Apr2024

Decontare sedinte de fizioterapie pentru salariatii proprii. Tratament fiscal

de Nicolae Liviu valabil la 14 Apr 2024
Intrebare: Pot deconta cheltueli cu fizioterapie pentru un salariat?
17Apr2024

Fundatie servicii sociale. Venituri din taxe

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: In cazul unei fundatii acreditate in servicii sociale - tratamente de kinetoterapie pentru copii cu necsitati speciale se achita in unele cazuri o taxa pentru aceste servicii. Care ar fi tratamentul fiscal din punctul de vedere al impozitului pe profit al acestor venituri?
21Apr2024

Venituri gradinita

de Gabi Popescu valabil la 21 Apr 2024
Intrebare: In cazul unei gradinite cu program prelungit acredite se achita de catre parinti o taxa de scolarizare lunara in care se include si masa copiilor asigurata de gradinita prin bucatarie proprie.Care ar fi tratamentul fiscal al taxei lunare in aceasta situatie?
14Apr2024

Recuperare pierdere fiscala din anii anteriori in 2024

de Nicolae Liviu valabil la 14 Apr 2024
Intrebare: Pierdere an 2023 = 530.000 leiProfit trim. 1 an 2024 = 110.000 lei. Intrebare: din pierderea de 530.000 lei se recupereaza 371.000 lei?Sau se recupereaza integral, dar in limita a 70% din profit. Deci, din cei 110.000 lei, 33.000 lei ar fi impozabili.Am gasit un raspuns la dvs. ca s-ar recupera 70% din pierdere in urmatorii 7 ani, dar am citit pe grup ca s-ar recupera integral, dar 30% ...
14Apr2024

Scoatere din gestiune a stocului de marfa expirata si deteriorata

de Stan Cosmina valabil la 14 Apr 2024
Intrebare: Avem o SRL platitoare de tva si impozit pe profit, care are pe stoc marfa expirata si deteriorata in valoare de 50.000 RON. Se doreste scoaterea din evidenta a marfii expirate si a celei deteriorate si vrem sa stim in ce conditii se poate face scoaterea din gestiune si ce implicatii sunt din punctul de vedere al tva si deductibilitatii cheltuielilor.
15Apr2024

Platforma beneficii salariale pentru angajati

de Mihaela Corneanu valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra acorda salariatilor sai un buget de beneficii flexibile incarcat pe o platforma online de unde salariatii isi pot comanda ce isi doresc: tichete de masa, de vacanta, culturale, vouchere de cumparaturi etc. Bugetul este acelasi pentru toti salariatii, se proportioneaza cu timpul lucrat in luna si se incadreaza in limita de 30% din venit brut al salariatilor. Toate achizitiile de ...
x