Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Laptopuri puse la dispozitia angajatilor

valabil la 19 Aug 2022
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O societate a incheiat un contract de inchiriere pentru dispozitivele de lucru ale angajatilor (laptop-uri). Laptop-urile au fost trimise angajatilor prin curier de catre societatea specializata.

Care este tratamentul contabil/fiscal si ce alte documente mai trebuie intocmite? Un proces verbal de predare-primire echipamente de lucru intre societate si angajat ar putea fi intocmit in aceste conditii (bunul este inchiriat, nu achizitionat)? Daca da, ce elemente trebuie sa contina?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: software

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 aug 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123020 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Monografii contabile

22Apr2024

Valoare reziduala. Monografie contabila

de Gina Popescu valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: O societate comerciala are contract de leasing auto. Care este monografia si regimul fiscal pentru valoarea reziduala?
11Apr2024

Monografie contabila ONG

de Vera Constantin valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: O ONG fara activitate economica are ca scop sprijinirea persoanelor cu deficiente de auz in vederea recuperarii, reabilitarii si integrarii in societate. Anual primeste sume din redirectionari de impozit de la persoane fizice. Sumele primite se utilizeaza conform statulutui de organizare si functionare pentru: achizitionare aparate auditive, consumabile pentru acestea, decontarea serviciilor ...
09Apr2024

Tratament fiscal venituri si cheltuieli aferente contractelor de hedging

de Anca Bilas valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Care sunt notele contabile pentru inregistrarea rezultatului operatiuni de hedging? Care este tratamentul fiscal al veniturilor, cat si al cheltuielilor rezultate din operatiunile de hedging (contracte futures, options, forex, derivate)? Contractul de hedging este incheiat cu o societate afiliata UE.
09Apr2024

Tratamentul fiscal si contabil al garantiilor in activitatea de inchiriere a uneltelor si echipamentelor de constructii

de Liviu Sapunaru valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra inchiriaza unelte, utilaje si echipamente de constructii (schela, popi metalici, panouri cofraj etc.); pe langa valoarea chiriei mai percepem garantie pentru materialul inchiriat si/sau valoarea chiriei in cazul in care aceasta ramane neachitata (exista situatii de prelungire a perioadei de inchiriere si in aceste situatii exista riscul ca, clientul sa nu achite chiria ...
02Apr2024

Diferente cantitative

de Gabi Popescu valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: Ce se intampla si cum contabilizam diferentele cantitative dintre cele inregistrate la receptie si cele ajunse la client? Spre exemplu: se face achizitie intracomunitara pe 1.000 kg. Aceasta pleaca cu aviz catre client, iar clientul ne comunica ca receptioneaza 980 kg.Care este monografia contabila, documentele justificative pentru lipsa, cat si implicatiile fiscale ...
22Mar2024

Incadrare cheltuieli cu arenda 2023

de Bajan Camelia valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: O societate agricola, microintreprindere, in calitate de arendas are incheiate contracte de arenda a terenurilor agricole cu diversi arendatori persoane fizice. Pana la 31.12.2023 arenda a fost platita in bani si am folosit urmatoarea monografie contabila: 462 (analitic) = 612 Cheltuieli cu redeventele, locatiile de gestiune si chiriile Prin noile reglemantari contabile s-au introdus ...
x