Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Lichidare PFA trecere apartament in patrimoniul personal

valabil la 07 Apr 2025Conform legislatiei in vigoare!
Bajan Camelia Raspuns oferit de
Bajan Camelia

Expert contabil, expert judiciar, practician in insolventa

Intrebare: Daca o PFA cu profesie liberala a achizitionat un apartament (pe acest PFA) cu taxare inversa acum 5 ani, iar in prezent doreste sa isi inchida PFA si sa transfere acest apartament in patrimoniul personal, care este procedura si care sunt implicatiile fiscale?

Tip societate: S.C.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6910

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 apr 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Imobilizari corporale

16Apr2025

Tratamentul fiscal aplicabil instrainarii unui mijloc fix de catre o PFA

de Liviu Sapunaru valabil la 16 Apr 2025
Intrebare: PFA scoala soferi cumpra un autoturism in scopul folosirii in procesul de instruire dar constata ca autovehiculul nu este potrivit pentru asta din cauza consumului specific de combistibil si hotaraste sa il vanda rapid.Vanzarea are loc la pretul cu care a fost cumparat, emite factura si instraineaza bunul.Cheltuiala cu achizitia bunului este considerata cheltuiala deductibila? Vanzarea ...
11Apr2025

Impozit pe constructii pentru parcare subterana

de Anca Ivanov valabil la 11 Apr 2025
Intrebare: La data de 31.12.2024, societatea noastra are in patrimoniu o parcare subterana, cu valoarea de intrare de 123.811,50 lei, din care s-a amortizat suma de 5.803,67 lei.Am rugamintea sa ma lamuriti daca trebuie sa platim impozit pe constructii. Cum se calculeaza si care este termenul pentru declarare/plata?
23Mar2025

Interpretarea fiscala a incadrarii unui foisor

de Liviu Sapunaru valabil la 23 Mar 2025
Intrebare: Avem in patrimoniu la 31.12.2024 un foisor incadrat in clasa 1.5.12 cu o valoare de 42.293 lei. Avem obligatia inscrierii in vectorul fiscal ca impozit pe constructii speciale, este considerat acest foisor constructie speciala conform art. 497 din Codul Ffiscal? Impozitul se calculeaza 1% din valoarea totala si se declara prin D100 pana pe 25.05.2025? Daca inca nu am depus vectorul fiscal D700, ...
20Mar2025

Scoatere din gestiune mijloc fix

de Mihaela Corneanu valabil la 20 Mar 2025
Intrebare: Societatea a avut in patrimoniu o cladire pe care a vandut-o in 2010. Pentru aceasta cladire s-a realizat o investitie de 40.000 lei, reprezentand conducta de gaze. Aceasta conducta de gaze nu a fost scoasa din evidenta la momentul vanzarii cladirii. Va rugam sa precizati: - Cum se poate scoate din evidenta la zi si ce documente trebuie intocmite;- Monografia contabila;- Implicatiile ...
17Mar2025

Livrare imobil catre administrator

de Monica Cernea valabil la 17 Mar 2025
Intrebare: O societate a achizitionat in 2021 un apartament intr-o vila (construita in 2020) pentru sediul social, in valoare de 545.000 lei, prin taxare inversa si cu amortizare pe 49 de ani. Pana in momentul de fata, s-a amortizat suma de 45.000 lei, iar valoarea ramasa este de:Din ianuarie anul trecut, administratorul a folosit in scop personal 50% din suprafata imobilului, pentru care i s-au facturat ...
16Mar2025

Reevaluare partiala cladire ca urmare a unui incendiu

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 16 Mar 2025
Intrebare: O societate comerciala detine in patrimoniu mai multe cladiri. Una dintre acestea a fost afectata de un incendiu, iar raportul de expertiza tehnica asupra cladirii precizeaza ca un tronson din aceasta nu mai poate fi reabilitat, fiind grav afectat, si ca este necesara demolarea (in jur de 25% din suprafata cladirii). S-a obtinut autorizatie de desfiintare si a fost demolata respectiva suprafata. ...
x