Lichidare voluntara microintreprindere. Etape
Debitoare Creditoare
10120,00 200,00
1171 75.364,59 0,00
121 0,00 11.668,72
205 398,31 0,00
214 9.184,70 0,00
28050,00 199,15
28140,00 2.841,01
4094 10.522,74 0,00
4482 10,00 0,00
45510,00 86.686,39
5121 23,62 0,00
5311 910,07 0,00
Care sunt etapele lichidarii, in special din punct de vedere fiscal, declaratiile si termenele de depunere, avand in vedere ca societatea pana la data de 31.08.2020 are angajati, este platitoare de tva si impozit pe venit? Ce se intampla cu mijloacele fixe si obiectele de inventar, printre care si casa de marcat pe care o detine? Acestea pot fi vandute catre asociatul unic sau alte persoane juridice sau fizice? In situatia in care se vand catre asociatul unic, stingerea facturii/incasarea se poate face din imprumutul acordat societatii? Ce se intampla cu imprumutul acordat societatii in situatia in care asociatul nu are cum sa-l mai recupereze?
In contul 4094 s-a platit avans pentru o imobilizare necorporala, furnizorul nu si-a onorat serviciul respectiv si societatea este in litigiu cu acesta, momentan sansele de recuperare a sumei sunt zero. Ce se poate face in situatia de fata pentru ca se doreste inchiderea societatii? Bilantul contabil de lichidare, cand si cum se intocmeste, unde se depune si care este termenul de depunere al acestuia? El poate fi intocmit si semnat de catre Directorul Economic al societatii care a fost angajat cu CIM cu timp partial pana la data de 31.08.2020? Sau trebuie incheiat contract cu un expert contabil independent? Situatiile financiare pentru anul 2020 se mai depun in 2021, daca societatea se lichideaza pana la data de 31.12.2020 sau 31.01.2021?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 26 aug 2020.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 122846 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!