Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Iunie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Locatie cu actvitate de proiectare. Necesitatea inregistrarii si autorizarii

valabil la 01 Iun 2025Conform legislatiei in vigoare!
Rodica Mantescu Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Specialist Legislatia Muncii

Intrebare: Daca o societate cu activitate de productie la sediul sau social doreste sa inchirieze un spatiu de birou in alt judet pentru a desfasura activitate doar de proiectare (nu si productie efectiva), trebuie sa declare la Registrul Comertului si ANAF un punct de lucru?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1623

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 iun 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Chirii

19Iun2025

Venituri din cedarea folosintei bunurilor. Retinerea impozitului pe venit

de Rodica Mantescu valabil la 19 Iun 2025
Intrebare: Avem un spatiu inchiriat de la o persoana fizica. Impozitelor pe venitul obtinut din chirii, inteleg ca de acum firma este responsabila pentru plata impozitului anual obtinut din chirie catre stat?
17Iun2025

Locuinta inchiriata. Taxe

de Gabi Popescu valabil la 17 Iun 2025
Intrebare: O societate doreste sa inchirieze un apartament de la o persoana fizica care va fi utilizat astfel:1. Pentru o perioada de timp, va fi folosit de societate ca spatiu de birou. Ce obligatii declarative si fiscale are societatea in acest caz? Trebuie declarat punct de lucru? Daca este necesar sa fie declarat punct de lucru, ce repercusiuni pot exista daca nu se declara punctul de lucru la ...
05Iun2025

Spatiu inchiriat in scop turistic.

de Elena Garofil valabil la 05 Iun 2025
Intrebare: Referitor la veniturile obtinute de o persoana fizica din cedarea folosintei in scop turistic a unui apartament compus din dormitor si living, autorizat de Ministerul Turismului (in certificatul de clasificare, la categoria de clasificare si tipul spatiului de cazare este mentionat: "apartament cu 1 dormitor" nr. de spatii: 1, nr. de locuri: 2), la calculul normei de venit, in fisa capacitatii ...
29Mai2025

Plata facturi de utilitati. Spatiu inchiriat de la persoana fizica

de Vera Constantin valabil la 29 Mai 2025
Intrebare: O asociatie non-profit are inchiriat un spatiu de la o persoana fizica, cu contract la notar, iar in contract scrie ca trebuie sa plateasca toate utilitatile aferente bunei functionari (energie electrica, termica, apa calda, apa rece, cablu TV, internet) si sa incheie pe numele sau contracte de furnizare utilitati sau sa achite locatarei copie facturilor lunare emise.Administratorul nu vrea sa ...
07Mai2025

Obligatia de facturare

de Tatiana Harabor valabil la 07 Mai 2025
Intrebare: Firma X inchiriaza un spatiu comercial catre firma Y, iar conform contractului, firma Y trebuie sa transmita in contul bancar al firmei X o garantie de 500 Euro, care sa acopere eventuale pagube. Aceasta garantie va fi returnata la sfarsitul perioadei de inchiriere, daca totul este in regula.Firma Y solicita o factura in baza careia sa efectueze transferul bancar al garantiei. Firma X considera ...
09Apr2025

Plata impozit pentru spatiu inchiriat de la persoana fizica

de Elena Garofil valabil la 09 Apr 2025
Intrebare: Persoana juridica care inchiriaza un spatiu de la o persoana fizica declara lunar impozitul calculat astfel: (chirie - 20%) * 10% (Creanta 628 - Impozit pe venit din cedarea folosintei bunurilor). Cand efectueaza plata, va pune la Beneficiar CUI-ul sau CNP-ul persoanei fizice de la care a inchiriat.
x