Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Iunie 2022
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Modalitatea de plata a membrilor comisiilor de evaluare

valabil la 18 Iun 2022Conform legislatiei in vigoare!
Adela Oncescu Raspuns oferit de
Adela Oncescu

Economist, jurist

Intrebare: La o unitate administrativ teritoriala a fost numita prin dispozitie o comisie de evaluare a proiectului de management al managerului unui muzeu formata din angajati din cadrul entitatii, dar si doua persoane externe. Conform art. 52 din OUG nr. 189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, actualizata, membrii comisiilor de evaluare si ai secretariatului comisiei beneficiaza de o indemnizatie in cuantum de 10% din indemnizatia ordonatorului principal de credite, precum si decontarea cheltuielilor de transport, cazare si diurna.

Sumele sunt suportate din bugetul autoritatii, pe baza unor conventii incheiate conform prevederilor Codului civil. Potrivit art. 16 alin. 2 din Legea cadru nr. 153/2017, coroborat cu prevederile art. 6 din Regulamentul cadru aprobat prin HG nr. 325/2018, indemnizatiile lunare ale presedintilor si vicepresedintilor consiliilor judetene care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile se majoreaza cu pana la 25%, in functie de numarul de proiecte aflate in implementare.

Avand in vedere ca la aceasta entitate se afla in implementare mai mult de 3 proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile, indemnizatia ordonatorului principal de credite de 18.720 lei (care este rezultatul inmultirii coeficientului 9 cu 2.080 lei salariul minim pe economie in anul 2019) este majorata cu 25%. Astfel, indemnizatia ordonatorului de credite majorata este de 23.400 lei. In aceasta situatie indemnizatia acordata de catre entitatea in cauza membrilor comisiei de evaluarea si ai secretariatului a fost de 10% din indemnizatia ordonatorului de credite majorata cu 25%, adica suma de 2.340 lei (23.400 lei*10%).

1. Avand in vedere faptul ca aceasta OUG nr. 189/2008 a fost actualizata ultima data in ianuarie 2014, iar Legea cadru 153/2017 si Regulamentul cadru aprobat prin HG nr. 325/2018 au aparut ulterior acestei actualizari, in aceasta situatie indemnizatia de 10% acordata membrilor comisiei de evaluare si secretariatului comisiei se acorda prin aplicarea procentului de 10% asupra indemnizatiei ordonatorului de credite majorata cu procentul de 25% (10%*23400 lei) sau asupra indemnizatiei ordonatorului de credite fara majorarea de 25% (10%*18.720 lei).

2. Care este forma conventiei prin care se va acorda indemnizatia membrilor comisiei de evaluare care nu sunt angajati ai entitatii (persoane din afara entitatii)?

3. Care sunt contributiile pe care entitatea este obligata sa le retina la sursa si sa le plateasca in aceasta situatie?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 iun 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 96412 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Top 10 monografii contabile indispensabile pentru contabili

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 monografii contabile indispensabile pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

14Iun2022

Incasare fonduri. Monografie contabila. Sursa G

de Adela Oncescu valabil la 14 Iun 2022
16Nov2020

Baza de calcul drepturi salariale 2016

de Gabriela Dita valabil la 16 Nov 2020
23Ian2019

Declaratia 205 pentru anul fiscal 2018

de Dana Hristu valabil la 23 Ian 2019
10Nov2015

Prestari servicii. Institutii publice

de PortalContabilitate.ro valabil la 10 Nov 2015
x