Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Neplatitor de TVA. Achizitie intracomunitara de servicii

valabil la 08 Apr 2025Conform legislatiei in vigoare!
Carmen Adomnoaei Raspuns oferit de
Carmen Adomnoaei

Consultant fiscal, Expert contabil

Intrebare: La aceasta societate neplatitoare de TVA, care are impozit pe profit si are ca domeniu de activitate serviciile de management, s-au achitat, din august si pana in prezent, servicii catre LinkedIn, o societate irlandeza cu cod VAT din Irlanda.

Pentru sumele aferente acestor servicii (un abonament lunar de 352,93 lei din august pana la finalul lunii martie si, sporadic, 3 servicii punctuale in valoare totala de 100 de euro toate documentele fiind cu TVA 0%), trebuia achitat TVA prin decontul 301? Daca da, iar acest lucru nu s-a facut pana acum si nici nu exista un cod special de TVA obtinut de la ANAF, care ar fi pasii de urmat pentru a corecta aceasta situatie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7020

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 apr 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Servicii

11Apr2025

Clarificari privind ziua portilor deschise pentru angajati

de Liviu Sapunaru valabil la 11 Apr 2025
Intrebare: Cu ocazia aniversarii a 20 ani de activitatea, firma x va organiza ziua portilor deschise pentru angagatii sai. Se va organiza o masa festiva, se vor inchiria jocuri gonflabile si va fi si o tombola, unde se vor oferi electrocasnice.1. Contravaloarea electrocasnicelor oferite se va reflecta pe statul de plata pebtru angajaii castigatori? Factura aferenta electrocasnicelor cum se va reflecta in ...
02Apr2025

Incarcare electronica Pay Point

de Radu Otilia valabil la 02 Apr 2025
Intrebare: Contract incheiat cu PayPoint pentru incarcare electronica. La sfarsitul lunii, PayPoint emite factura pentru serviciul respectiv, factura cu TVA. Care sunt inregistrarile corecte in aceasta situatie?
03Apr2025

Vanzare servicii IT. TVA

de Radu Otilia valabil la 03 Apr 2025
Intrebare: Firma neplatitoare de TVA cu codul CAEN 7311 a prestat serviciul Dezvoltare website magazin online in suma de 1.500 euro catre o firma din Irlanda de Nord. Care este tratamentul din punctul de vedere al TVA?
28Mar2025

Curs de schimb pentru conversie preturi valuta

de Vera Constantin valabil la 28 Mar 2025
Intrebare: Am dori sa stim daca, in relatia cu clientii, ar exista vreo baza legala care sa impuna utilizarea cursului BNR pentru conversia din euro in RON a preturilor noastre (site-urile de booking afiseaza preturi in RON), sau daca putem folosi cursul unei banci (exemplu: Unicredit) plus un mark-up.Va rugam sa faceti referire la legislatia care indica obligativitatea de a folosi cursul BNR sau ...
19Mar2025

Intermedieri in asigurari. Depasire plafon TVA

de Vera Constantin valabil la 19 Mar 2025
Intrebare: O societate care are activitatea de intermediere asigurari, activitate scutita de plata TVA, a depasit plafonul de scutire de 300.000 lei, se declara platitor de TVA si mai desfasoara si activitate de management tot in intermediere asigurari. Activitatea de management in intermediere asigurari este scutita de TVA? La fel ca si activitatea de intermediere asigurari?
20Mar2025

Broker de asigurari. Inregistrare in scopuri de TVA

de Mihaela Corneanu valabil la 20 Mar 2025
Intrebare: O societate broker de asigurare cu codul CAEN 6622 intermediere in asigurari este obligata a se inregistra in scopuri de TVA daca depaseste plafonul de TVA de 300.000 lei?
x