Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 31 Martie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Obligatia de incheiere a contractelor intre parti

valabil la 20 Feb 2023Conform legislatiei in vigoare!
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Sunt obligata sa am contracte de vanzare cumparare/prestari servicii cu toti furnizori de bunuri si servicii? Sunt furnizori de la care avem facturi de prestari servicii lunare si de la care achizitionam bunuri in mod regulat. Nu fac referire la furnizori ocazionali.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5610

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 feb 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 106201 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

31Mar2023

Servicii reparatii catre o institutie publica. Facturare catre tert

de Constanta Popa valabil la 31 Mar 2023
Intrebare: Am un client institutie publica cu care nu avem contract de colaborare pe reparatii auto. A avut insa o problema la o masina pe care firma cu care au contract nu a putut-o rezolva, astfel solicita sa o reparam noi, dar sa ne decontam cu societatea cu care ei au contract.Este suficient o instiintare din partea institutiei publice prin care solicita emiterea facturii catre service-ul cu care au ...
27Mar2023

Completare d107

de Anca Bilas valabil la 27 Mar 2023
Intrebare: Societatea noastra a avut in anul 2022 mai multe contracte de sponsorizare in luni diferite catre acelasi beneficiar. Cum este corect sa fie acestea declarate in D107: se declara fiecare contract separat sau se pot cumula sumele pentru acelasi beneficiar si se declara o singura data?
17Mar2023

Servicii de traduceri prestate catre un nerezident non-UE

de Anca Ivanov valabil la 17 Mar 2023
Intrebare: Pentru a factura servicii de traducere pentru o societate SUA, care sunt documentele necesare? Este obligatoriu contractul sau serviciile prestate pot fi facturate pe baza unei comenzi? Serviciile prestate sunt neimpozabile in Romania? Avand in vedere ca societatile din SUA nu au VAT number, vom folosi CIC (index key)?
02Mar2023

Evidenta stocuri in comertul cu amanuntul

de Olguta Crevelescu valabil la 02 Mar 2023
Intrebare: Intr-o societate care are ca obiect de activitate comertul cu marfa in mediul online si comert cu amanuntul in magazine exista posibilitatea legala de a tine evidenta acestei marfi cantitativ-valoric pe fise de magazie si nu global valoric pe raport de gestiune? Informaticienii raspandesc ideea ca Ordinul 1802/2014 pct. 286(1) precizeaza ca in comertul cu amanuntul "se poate" determina costul ...
02Feb2023

Semnare deviz

de Daniela Manole valabil la 02 Feb 2023
Intrebare: Pe o situatie de lucrari/deviz de lucrari, care vine atasat la factura de servicii, este nevoie de semnatura prestatorului sau ajunge doar semnatura beneficiarului?
13Ian2023

Restrictii la plata arendei in numerar

de Anca Ivanov valabil la 13 Ian 2023
Intrebare: O societate comerciala are incheiate contracte de arenda cu persoane fizice. In contract se precizeaza ca 50% din valoare se plateste la recolta la grau si 50% la recolta de porumb. Daca valoarea totala pe contract depaseste 10.000 lei si platile se fac in numerar pe dispozitie de plata, se considera plata fragmentata? Se poate achita arenda in numerar intr-o zi de exemplu 50.000 lei total ...
x