Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Obligatii cu privire la deseurile rezultate din activitatea unei patiserii

valabil la 24 Dec 2020
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O patiserie trebuie sa declare si sa plateasca taxa de mediu pentru ambalajele pe care le achizitioneaza in vederea servirii clientilor? Se specifica de catre cineva ca s-ar incadra la OUG 196/2005 art 9? Noi nu suntem nici colectori si nici valorificatori. Este specificat ca cel care importa sau cel putin cel care introduce primul pe piata ambalajele trebuie sa plateasca? Noi nu vindem ambalajele. La noi reprezinta o cheltuiala necesara la vanzarea produselor de patiserie.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1071

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 dec 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121521 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contributii si fonduri speciale

08Feb2024

Monografie contabila taxa de mediu

de Diana Ioana Tabara valabil la 08 Feb 2024
Intrebare: Pentru inregistrarea contributiei de 2% datorate pentru bunurile achizitionate si introduse pe piata din Romania, care este monografia contabila corecta? Declaratia la AFM depusa pentru luna decembrie 2023 reflecta suma de plata pentru intregul an 2023. Suma se inregistreaza pe contul de cheltuieli 652 sau pe 635? Se folosesc conturile de datorii 446 sau 447? M-ar ajuta mult argumentele ...
08Feb2024

Contributie la fondul de mediu

de Gabi Popescu valabil la 08 Feb 2024
Intrebare: O societate vinde deseuri de carton catre o firma care are ca obiect de activitate colectarea deseurilor nepericuloase. Pe factura emisa este retinuta contributia de 2% la fondul de mediu. In practica am intalnit atat utilizarea contului 635, cat si contului 652 pentru contributia la fondul de mediu retinuta. Care este varianta corecta? Care este monografia contabila? Societatea care vinde ...
27Feb2023

Obligatii AFM. Productie de vinuri

de Vera Constantin valabil la 27 Feb 2023
Intrebare: Va scriu in legatura cu obligatile pe care le avem la AFM. Suntem o firma producatoare de vinuri si avem 2 contracte pe partea de ambalaje:- cu o firma pentru preluarea responsabilitatilor - unde se declara cantitatile de deseuri pe care noi le scoatem pe piata prin procesul de productie. Primim lunar o factura de la ei impreuna cu o anexa in baza careia noi declaram cantitatile la AFM si nu ...
08Feb2023

Facilitati fiscale reprezentand 200 de lei netaxabili la calculul salariului incepand cu 1 ianuarie 2023

de Nicolae Liviu valabil la 08 Feb 2023
Intrebare: La salariul minim de 3.000 lei, care este baza de calcul a contributiei asiguratorii pentru munca? 3.000 lei sau 2.800 lei?
25Sep2022

CIM cu reducere timp de munca. OUG 132/2020. Valoarea CAS si CASS

de Nicolae Liviu valabil la 25 Sep 2022
Intrebare: Suntem o societate care in luna august s-a aflat in perioada de reducere a timpului de lucru conform OUG 132/2020. Pentru veniturile aferente lunii august trebuie sa achitam CAS si CASS la nivelul salariului minim brut pe tara sau la nivelul venitului realizat, avand in vedere ca venitul nostru realizat este sub nivelul salariului minim pe economie, datorita de indemnizatiei de 75% din salariul ...
14Sep2022

Persoana fizica. Vanzare locuinta proprietate personala

de Bajan Camelia valabil la 14 Sep 2022
Intrebare: Persoana fizica doreste sa vanda 2 apartamente proprietate private.a) Primul apartament a fost achizitionat in 2007 si se va vinde cu suma de 50.000 euro.b) Al doilea apartament a fost achizitionat in 2012 si se va vinde cu 150.000 euro.Biroul notarial ne-a informat ca persoana fizica trebuie sa plateasca un impozit de 3% pentru suma care depaseste 450.000 lei si se aplica numai pentru ...
x