Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

OG 31/2022. Noutati privind inspectia fiscala, controlul antifrauda si stingerea datoriilor

05 Sep 2022
Ionut Jinga Realizat de
Ionut Jinga

consultant fiscal


Act normativ: Ordonanta nr. 31/2022 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala

Publicare: in Monitorul Oficial, Partea I nr. 857 din 31 august 2022

Data intrarii in vigoare:  03 septembrie 2022

Principalele modificari ale Codului de procedura fiscala

1.  Actul administrativ fiscal emis in forma electronica se comunica prin mijloace electronice de transmitere la distanta, dupa caz, iar acesta se considera comunicat la data punerii la dispozitia contribuabilului/platitorului prin aceste mijloace.

Reglementarea anterioara prevedea faptul ca in cazul acestei modalitati de comunicare, actul administrativ se considera comunicat  in termen de 15 zile de la data transmiterii actului catre contribuabil/platitor ori imputernicitul sau curatorul acestora.

2. Solutia fiscala individuala anticipata este actul administrativ emis de organul fiscal central in vederea solutionarii unei cereri a contribuabilului/platitorului referitoare la reglementarea unei situatii fiscale de fapt viitoare.

Noutatea consta in faptul ca solutia fiscala individuala anticipata solutioneaza o singura situatie fiscala de fapt viitoare. In acest sens, cererea pentru emiterea solutiei fiscale se depune pentru o singura situatie fiscala de fapt viitoare si o singura obligatie fiscala principala. Contribuabilul/Platitorul poate depune mai multe cereri in vederea reglementarii mai multor situatii fiscale de fapt viitoare. Situatia fiscala de fapt viitoare se apreciaza in functie de data depunerii cererii.

3. Anterior depunerii cererii de emitere a unei solutii fiscale individuale anticipate sau de emitere/modificare a unui acord de pret in avans, contribuabilul/Platitorul poate solicita in scris organului fiscal competent o discutie preliminara pentru emiterea unei solutii fiscale, respectiv pentru incheierea unui acord sau, dupa caz, stabilirea conditiilor pentru modificarea acordului.

4. Emiterea unei solutii fiscale individuale anticipate se supune unei taxe de emitere dupa cum urmeaza:
a) de 5.000 euro, la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru ziua efectuarii platii, pentru contribuabilii mari si contribuabilii nerezidenti;
b) de 3.000 euro, la cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru ziua efectuarii platii, pentru celelalte categorii de contribuabili/platitori.

5. Contribuabilul/Platitorul solicitant are dreptul la restituirea taxei achitate in cazul in care organul fiscal competent respinge emiterea/modificarea acordului de pret in avans.

6. Ca noutate, contribuabilul/Platitorul solicitant nu are dreptul la restituirea taxei achitate pentru emiterea solutiei fiscale individuale anticipate in cazul in care cererea intra in procedura de analiza pe fond in vederea solutionarii prin emiterea ordinului ministrului finantelor de aprobare/respingere a cererii de emitere a solutiei fiscale individuale anticipate. Prin exceptie de la prevederile prezentului alineat, taxa pentru emiterea solutiei fiscale individuale anticipate se restituie contribuabilului/platitorului in urmatoarele situatii:

a) contribuabilul/platitorul renunta la cererea pentru emiterea solutiei fiscale individuale anticipate in 15 zile de la data depunerii cererii, termenul alocat analizei prealabile;
b) contribuabilul/platitorul care este notificat de organul fiscal competent despre faptul ca cererea nu a fost luata in considerare ca urmare a analizei prealabile si, totodata, despre posibilitatea depunerii unei noi cereri sau renuntarea la cererea curenta comunica optiunea sa cu privire la renuntare si solicita restituirea taxei de emitere.

De retinut! Contribuabilii/platitorii care au depus cereri pentru emiterea solutiei fiscale individuale anticipate, anterior intrarii in vigoare a prevederilor pct. 5, au dreptul la restituirea taxei achitate in cazul in care organul fiscal competent respinge emiterea solutiei fiscale individuale anticipate.

7. In ceea ce priveste obligatia contribuabilului privind furnizarea periodica de informatii, natura informatiilor, periodicitatea, precum si modelul declaratiilor se aproba prin ordin al presedintelui A.N.A.F. si/sau al presedintelui Autoritatii Vamale Romane, dupa caz, in functie de obligatiile fiscale pe care le administreaza fiecare autoritate.

8. Competenta de efectuare a constatarii la fata locului de catre organul fiscal central se poate delega altui organ fiscal central din cadrul A.N.A.F. sau Autoritatii Vamale Romane, in conditiile stabilite prin ordin al presedintelui A.N.A.F. si/sau al presedintelui Autoritatii Vamale Romane, dupa caz, in functie de obligatiile fiscale pe care le administreaza fiecare autoritate.

9. Furnizarea de informatii si documente intre Ministerul Finantelor/A.N.A.F. si autoritatile publice, institutiile publice si de interes public, precum si alte persoane juridice de drept privat, in temeiul prezentului cod sau al altor acte normative, se realizeaza, in forma dematerializata, astfel:
a) in cazul autoritatilor publice, institutiilor publice si de interes public, utilizand sistemul informatic propriu al Ministerului Finantelor/A.N.A.F., denumit PatrimVen;
b) in cazul persoanelor juridice de drept privat, utilizand sisteme informatice dedicate.

10. Prevederi speciale privind inregistrarea fiscala a persoanelor nerezidente

Odata cu solicitarea inregistrarii unei societati la registrul comertului, potrivit legii, sau, dupa caz, la cesiunea partilor sociale ori a actiunilor, respectiv la numirea de noi reprezentanti legali sau la cooptarea de noi asociati ori actionari, cu prilejul efectuarii majorarii de capital social, oficiile registrului comertului de pe langa tribunale transmit direct sau prin intermediul Oficiului National al Registrului Comertului, pe cale electronica, Ministerului Finantelor Publice, solicitarea de atribuire a numarului de identificare fiscala pentru persoanele fizice nerezidente care, potrivit actului constitutiv, au calitatea de fondator, asociat, actionar ori administrator in cadrul societatii respective.

Pe baza datelor transmise, Ministerul Finantelor atribuie numarul de identificare fiscala, inregistreaza fiscal persoanele fizice nerezidente, cu exceptia cazului in care aceste persoane sunt inregistrate fiscal, si comunica Oficiului National al Registrului Comertului informatia referitoare la inregistrarea fiscala in aceeasi zi sau cel mai tarziu a doua zi. Totodata se emite certificatul de inregistrare fiscala, care se pastreaza de catre organul fiscal pana la data ridicarii de catre contribuabil sau imputernicitul acestuia.

Odata cu solicitarea deschiderii unui cont bancar sau inchirierea unei casete de valori, institutiile de credit transmit organului fiscal central solicitarea de atribuire a numarului de identificare fiscala sau, dupa caz, a codului de inregistrare fiscala, pentru persoanele fizice nerezidente sau pentru persoanele juridice care nu detin cod de identificare fiscala. Pe baza datelor transmise, Ministerul Finantelor atribuie numarul de identificare fiscala sau, dupa caz, codul de inregistrare fiscala, inregistreaza fiscal persoana respectiva si comunica institutiei de credit informatia referitoare la inregistrarea fiscala in termen de 5 zile de la data solicitarii atribuirii numarului de identificare fiscala sau, dupa caz, a codului de inregistrare fiscala. Totodata se emite certificatul de inregistrare fiscala, care se pastreaza de catre organul fiscal pana la data ridicarii de catre contribuabil sau imputernicitul acestuia. In cazul in care solicitarea de atribuire a numarului de identificare fiscala sau, dupa caz, a codului de inregistrare fiscala se realizeaza prin intermediul aplicatiei online a A.N.A.F., numarul de identificare fiscala sau, dupa caz, codul de inregistrare fiscala se comunica institutiei de credit prin aplicatia online spre a fi inregistrat in evidentele informatice ale acesteia.

Pentru contribuabilii nerezidenti care nu au un sediu permanent pe teritoriul Romaniei, organul fiscal poate comunica contribuabilului nerezident, prin mijloace electronice stabilite prin ordin al presedintelui A.N.A.F., informatii continute in certificatul de inregistrare fiscala. In acest caz, certificatul de inregistrare fiscala se pastreaza de organul fiscal pana la data ridicarii de catre contribuabil sau imputernicitul acestuia.

11. Modificari privind procedura de stabilire a creantelor fiscale

Rezerva verificarii ulterioare se anuleaza numai la implinirea termenului de prescriptie a dreptului de a stabili creante fiscale sau ca urmare a inspectiei fiscale ori a verificarii situatiei fiscale personale, finalizata cu raport de inspectie/raport de verificare si decizie emisa.

12. Termenul de prescriptie a dreptului de stabilire a creantelor fiscale se suspenda si pe perioada cuprinsa intre data decesului persoanei fizice la care era in curs de desfasurare o actiune de inspectie fiscala/verificare a situatiei fiscale personale si data luarii la cunostinta de catre organul de inspectie/verificare ca exista sau nu succesori, dupa caz.

13. Modificari/completari in procedura inspectiei fiscale

Contribuabilul/Platitorul are obligatia sa colaboreze la constatarea starilor de fapt fiscale. Acesta este obligat sa dea informatii, sa prezinte la locul de desfasurare a inspectiei fiscale toate documentele, precum si orice alte date necesare clarificarii situatiilor de fapt relevante din punct de vedere fiscal.

Noutatea consta in faptul ca, de comun acord cu organele de inspectie fiscala, colaborarea contribuabilului/platitorului la constatarea starilor de fapt fiscale se poate realiza si prin utilizarea mijloacelor electronice de comunicare la distanta.

Durata efectuarii inspectiei fiscale este de 180 de zile pentru contribuabilii mari, pentru contribuabilii/platitorii care au sedii secundare, indiferent de marime (exclude contribuabilii nerezidenti).

In ceea ce priveste sesizarea organelor de urmarire penala, se introduc urmatoarele prevederi:
  • Dupa sesizarea organelor de urmarire penala, inspectia fiscala inceteaza numai pentru obligatiile si perioadele fiscale care au facut obiectul sesizarii .
  • Daca, dupa sesizarea organelor de urmarire penala, procurorul, prin ordonanta, dispune clasarea ori renuntarea la urmarirea penala sau daca, dupa trimiterea in judecata, instanta lasa nesolutionata actiunea civila, organul de inspectie fiscala poate relua inspectia. In acest caz, se transmite un nou aviz de inspectie fiscala.
14. Noutati privind controlul antifrauda

Punctul de vedere al contribuabilului/platitorului se analizeaza la nivelul Directiei generale antifrauda fiscala.

In masura in care din analiza efectuata reiese ca este necesara refacerea controlului si/sau a procesuluiverbal/actului de control, dupa caz, conducatorul structurii dispune masurile necesare conform celor constatate.

Punctul de vedere al contribuabilului/platitorului, impreuna cu analiza, va fi avut in vedere de catre organele competente."

15.  Publicarea listelor contribuabililor care nu au obligatii restante

Organul fiscal central, precum si organul fiscal local au obligatia de a publica pe pagina de internet proprie lista contribuabililor persoane juridice care au declarat si au achitat la scadenta obligatiile fiscale de plata si care nu au obligatii restante.

Lista se publica trimestrial pana in ultima zi a primei luni din trimestrul urmator celui de raportare.

Procedura de aplicare a prezentului articol se aproba:
a) in cazul creantelor fiscale administrate de organul fiscal central, prin ordin al presedintelui A.N.A.F.;
b) in cazul creantelor fiscale administrate de organul fiscal local, prin hotarare a consiliului local.

16. Noutati privind ordinea stingerii datoriilor

16.1 Potrivit regulii generale, stingerea obligatiilor fiscale se efectueaza in urmatoarea ordine:

a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii, in ordinea vechimii;
b) obligatiile cu scadente viitoare, la solicitarea debitorului.

Noutatea adusa de OG nr. 31/2022:
Prin exceptie de la prevederile de mai sus, se sting cu prioritate sumele individualizate in deciziile de recuperare a ajutoarelor de stat si/sau de minimis emise, dupa caz, de Comisia Europeana/entitatile ce detin calitatea de furnizor sau de administrator de ajutor de stat sau de minimis/Consiliul Concurentei si dobanzile aferente datorate de la data platii ajutorului pana la data recuperarii sau a rambursarii sale integrale.


16.2. Cu unele exceptii (pct. 16.3), in cazul debitorilor aflati in stare de insolventa, ordinea de stingere a obligatiilor fiscale este:
a) obligatiile fiscale, altele decat cele inscrise la masa credala, in ordinea vechimii;
b) obligatiile fiscale cu termene de plata stabilite in planul de reorganizare judiciara aprobat si confirmat in conditiile legii, precum si obligatiile fiscale accesorii datorate pe perioada reorganizarii, daca in plan s-au prevazut calcularea si plata acestora;
c) obligatiile fiscale admise la masa credala potrivit legii, in ordinea vechimii, pana la stingerea integrala a acestora, in situatia contribuabililor aflati in stare de faliment.

16.3. Pentru debitorii care se afla sub incidenta legislatiei privind insolventa si care depun un decont cu suma negativa de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare dupa data deschiderii procedurii insolventei, suma aprobata la rambursare se compenseaza in conditiile prezentului articol cu obligatiile fiscale inregistrate de catre acestia, altele decat cele inscrise la masa credala.
Suma negativa de taxa pe valoarea adaugata inscrisa in decontul de taxa pe valoarea adaugata aferenta perioadei fiscale anterioare datei deschiderii procedurii insolventei se compenseaza in conditiile prezentului articol cu obligatiile fiscale ale debitorului inscrise la masa credala.

17. Dobanzi si penalitati de intarziere in cazul deschiderii procedurii insolventei

Pentru creantele fiscale datorate de debitorii carora li s-a deschis procedura insolventei se calculeaza si datoreaza dobanzi si penalitati de intarziere, potrivit legii care reglementeaza aceasta procedura.

18. Modificari in procedura esalonarii la plata (varianta clasica- cap IV sectiunea 1 CPF)

Esalonarea la plata nu se acorda pentru:
(...)
e) obligatiile fiscale/bugetare care reprezinta ajutor de stat sau de minimis de recuperat acordat din surse sau resurse de stat ori gestionate de stat, cele care reprezinta fonduri europene sau fonduri publice nationale aferente fondurilor europene.

Se modifica unele din conditiile de mentinere a esalonarii la plata este:
p) sa se achite sumele stabilite prin decizia de recuperare a ajutoarelor de stat emisa de catre Comisia Europeana, inclusiv dobanzile aferente, datorate de la data platii ajutorului pana la data recuperarii sau a rambursarii sale integrale, in maximum 3 zile de la data comunicarii acestei decizii;
q) sa se achite sumele stabilite prin decizia de recuperare a ajutoarelor de stat sau de minimis emisa de catre entitatile ce detin calitatea de furnizor sau de administrator de ajutor de stat sau de minimis, inclusiv dobanzile aferente, datorate de la data platii ajutorului pana la data recuperarii sau a rambursarii sale integrale, in maximum 3 zile de la data comunicarii acestei decizii;
r) sa se achite sumele stabilite prin decizia de recuperare a ajutoarelor de minimis emisa de catre Consiliul Concurentei, inclusiv dobanzile aferente, datorate de la data platii ajutorului pana la data recuperarii sau a rambursarii sale integrale, in maximum 3 zile de la data comunicarii acestei decizii."

19. Modificari in conditiile de mentinere a esalonarii in forma simplificata
m) sa se achite sumele stabilite prin decizia de recuperare a ajutoarelor de stat emisa de catre Comisia Europeana, inclusiv dobanzile aferente, datorate de la data platii ajutorului pana la data recuperarii sau a rambursarii sale integrale, in maximum 3 zile de la data comunicarii acestei decizii;
n) sa se achite sumele stabilite prin decizia de recuperare a ajutoarelor de stat sau de minimis emisa de catre entitatile ce detin calitatea de furnizor sau de administrator de ajutor de stat sau de minimis, inclusiv dobanzile aferente, datorate de la data platii ajutorului pana la data recuperarii sau a rambursarii sale integrale, in maximum 3 zile de la data comunicarii acestei decizii;
o) sa se achite sumele stabilite prin decizia de recuperare a ajutoarelor de minimis emisa de catre Consiliul Concurentei, inclusiv dobanzile aferente, datorate de la data platii ajutorului pana la data recuperarii sau a rambursarii sale integrale, in maximum 3 zile de la data comunicarii acestei decizii."

20. Modificari in procedura de executare silita a bunurilor imobile

Valorificarea bunurilor potrivit intelegerii partilor se realizeaza de debitorul insusi, cu acordul organului de executare silita, astfel incat sa se asigure o recuperare corespunzatoare a creantei fiscale. Debitorul este obligat sa prezinte in scris organului de executare silita propunerile ce i s-au facut si nivelul de acoperire a creantelor fiscale, indicand numele si adresa potentialului cumparator, precum si termenul in care acesta din urma va achita pretul propus.

Pretul propus de cumparator si acceptat de organul de executare silita nu poate fi mai mic decat pretul de evaluare.

Noutatea consta in faptul ca, prin exceptie,  pretul propus de cumparator poate fi mai mic decat pretul de evaluare in cazul in care, din pretul oferit, se asigura acoperirea integrala a creantei fiscale, inclusiv a accesoriilor si a cheltuielilor de executare silita.

21. Conduita organului fiscal in cazul insolvabilitatii si al deschiderii procedurii insolventei potrivit Legii nr. 85/2014

Se considera debitori care nu au venituri sau bunuri urmaribile si urmatoarele categorii:
a) debitorii ce detin in proprietate bunuri a caror valorificare acopera cel mult cheltuielile estimate de executare silita;
b) debitorii care detin in proprietate bunuri a caror valoare este mai mica de 2% din cuantumul obligatiilor fiscale restante.

22. Noutati in procedura de reglementare a cazurilor speciale de executare silita  

Pentru recuperarea ajutoarelor de stat si de minimis, executarea silita prin poprire si/sau sechestru asupra bunurilor mobile sau imobile poate incepe oricand dupa comunicarea somatiei, fara a fi necesara implinirea termenului de 15 zile.

23. Noutati in ceea ce priveste contestarea actelor administrativ-fiscale

Decizia emisa in solutionarea contestatiei este obligatorie pentru organul fiscal emitent al actelor administrative fiscale contestate.

Contestatorul, intervenientii sau imputernicitii acestora poate/pot sa depuna probe noi in sustinerea cauzei. In aceasta situatie, organului fiscal emitent al actului administrativ fiscal atacat i se ofera posibilitatea sa se pronunte asupra acestora.

Contestatorul/Intervenientul sau imputernicitii acestora poate/pot solicita organului de solutionare competent sustinerea orala a contestatiei. In acest caz, organul de solutionare fixeaza un termen pentru sustinerea acesteia. Aceasta solicitare poate fi adresata organului de solutionare competent in termen de cel mult 30 de zile de la data
inregistrarii contestatiei, sub sanctiunea decaderii. La solicitarea contestatorului/intervenientului sau imputernicitilor acestora, organul de solutionare este obligat sa asigure acestuia/acestora accesul la toate probele ce au legatura cu solutionarea contestatiei fiscale, cu exceptia cazului in care obiective de interes general justifica restrangerea accesului la respectivele probe.

Prin decizie, contestatia poate fi admisa ori respinsa, in totalitate sau in parte.

In cazul respingerii contestatiei, se decide, dupa caz, confirmarea totala sau partiala a actului atacat.

Procedura de solutionare a contestatiei inceteaza la data la care structurii specializate de solutionare a contestatiei i s-a adus la cunostinta despre actiunea in contencios administrativ formulata de contribuabil/platitor.

24. Colaborarea cu organele de urmarire penala

24.1. Se abroga prevederea potrivit careia, la solicitarea organelor de urmarire penala, cand exista pericol de disparitie a unor mijloace de proba sau de schimbare a unei situatii de fapt si este necesara lamurirea urgenta a unor fapte sau imprejurari ale cauzei, personalul desemnat din cadrul A.N.A.F. efectueaza controale fiscale.

24.2. In cazuri temeinic justificate, dupa inceperea urmaririi penale, cu avizul procurorului, poate fi solicitata A.N.A.F. si/sau Autoritatii Vamale Romane, in functie de obligatiile fiscale pe care le administreaza fiecare autoritate, efectuarea de controale fiscale, conform obiectivelor stabilite.
Rezultatul controalelor se consemneaza in procese-verbale care constituie mijloace de proba. Procesele-verbale nu constituie titlu de creanta fiscala in sensul prezentului cod.

25. Dispozitii tranzitorii

Noile dispozitii privind esalonarea la plata se aplica si pentru cererile de esalonare la plata aflate in curs de solutionare la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante.

Debitorii care au o esalonare la plata potrivit capitolului IV - Inlesniri la plata din Legea nr. 207/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante, si care trebuie sa achite obligatiile fiscale administrate de organul fiscal central intr-un anumit termen pentru a se mentine autorizatia, acordul ori alt act administrativ similar si solicita modificarea sau mentinerea esalonarii la plata, au obligatia ca in termen de 30 de zile de la data comunicarii acordului de principiu de catre organul fiscal central, sa constituie garantia pentru sumele ce fac obiectul modificarii esalonarii la plata sau pentru cele ramase de plata din esalonarea la plata a carei valabilitate a fost pierduta, precum si pentru dobanzile aferente acestora datorate pe perioada esalonarii la plata. In cazul nerespectarii acestui termen, esalonarea la plata se pierde.

Debitorii care, la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante, au o esalonare la plata potrivit capitolului IV1 - Esalonare la plata, in forma simplificata, pentru obligatiile fiscale administrate de organul fiscal central din Legea nr. 207/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, si care trebuie sa achite obligatiile fiscale administrate de organul fiscal central intr-un anumit termen pentru a se mentine autorizatia, acordul ori alt act administrativ similar si solicita modificarea sau mentinerea esalonarii la plata, au obligatia ca in termen de 30 de zile de la data comunicarii acordului de principiu de catre organul fiscal central, sa constituie garantia pentru sumele ramase de plata din esalonarea la plata inclusiv pentru cele ce fac obiectul modificarii esalonarii la plata, in cazul modificarii esalonarii la plata, sau pentru sumele ramase de plata din esalonarea la plata pierduta in cazul solicitarii mentinerii esalonarii la plata, precum si pentru dobanzile aferente acestora datorate pe perioada esalonarii la plata. In cazul nerespectarii acestui termen, se pierde esalonarea la plata.

alarm Descarca aici Programul Special de Alerta PortalContabilitate.ro!
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Noutatile PortalContabilitate.ro! ...clic aici

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

x