Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 13 Iunie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Operatiune triunghilara

valabil la 04 Iun 2025Conform legislatiei in vigoare!
Stan Cosmina Raspuns oferit de
Stan Cosmina

Economist

Intrebare: Furnizor inregistrat in scopuri de TVA in Olanda. Marfurile se afla fizic intr-un depozit din Spania. Beneficiarul marfurilor este o persoana impozabila stabilita in Romania. Transportul este organizat de catre persoana din Romania.

Ce obligatii are persoana din Romania? Fluxul de facturare este de la Olanda catre Romania.

Dar daca proprietarul bunurilor este depozitarul din Spania?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7022

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 04 iun 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Intracomunitare

12Iun2025

Achizitie intracomunitara de servicii

de Ramona Balasu valabil la 12 Iun 2025
Intrebare: Ne aflam in situatia in care dorim sa incheiem un contract de servicii de consultanta pentru imobilele din Doraly (adica din Romania) cu o firma din UE (cu cod valid VIES).In acest caz, serviciile de consultanta se supun taxarii inverse?
12Iun2025

Comert autoturisme second hand. Platitor de TVA

de Mihaela Corneanu valabil la 12 Iun 2025
Intrebare: O societate din Romania, platitoare de TVA si impozit pe profit, are ca obiect de activitate achizitia si, ulterior, vanzarea de autoturisme.Se fac achizitii intracomunitare de autoturisme second-hand.Care este regimul din punctul de vedere al TVA?Care este monografia contabila si ce declaratii se depun?
10Iun2025

Achizitie intracomunitara de bunuri. Curs valutar receptie si baza de impozitare TVA

de Amelia Dumitras valabil la 10 Iun 2025
Intrebare: Care este monografia contabila aferenta unei achizitii intracomunitare de bunuri atunci cand factura se primeste ulterior receptiei bunurilor? Curs receptie: 4,9 Curs factura: 5
10Iun2025

Achizitie intracomunitara de servicii juridice. Regim TVA. Monografie contabila

de Monica Cernea valabil la 10 Iun 2025
Intrebare: Va rog sa imi spuneti cum inregistrez o factura emisa de o casa de avocati din Bulgaria (loc prestare in Bulgaria).
08Iun2025

Servicii de arhitectura locul prestrarii serviciului

de Stan Cosmina valabil la 08 Iun 2025
Intrebare: O societate comerciala romana care presteaza servicii de arhitectura livreaza aceste servicii catre o societate de arhitectura din Austria, pentru un beneficiar care construieste un imobil in Serbia.Care este regimul de TVA pe care trebuie sa il aplice societatea din Romania pentru facturarea serviciilor catre firma din Austria?
08Iun2025

Emitere autofactura AIC

de Anca Bilas valabil la 08 Iun 2025
Intrebare: O societate platitoare de TVA, in luna decembrie 2024, lanseaza o comanda online la Amazon sucursala Italia (cu cod valid de TVA din Italia), pe care o si plateste in aceeasi luna decembrie 2024. In luna ianuarie 2025 se primeste marfa, pentru care este intocmit NIR-ul, in baza CMR-ului si a comenzii, si se inregistreaza in contabilitate folosind contul Furnizori facturi ...
x