Ordinul MMPS nr. 1107/2020. Documentele pentru indemnizatia de somaj decontata de stat pentru angajatorii cu activitatea intrerupta
02 Iul 2020
Act normativ: Ordinul MMPS nr. 1107/2020 privind modificarea Ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala
Publicare: Monitorul Oficial, Partea I nr. 576 din 01 iulie 2020
Persoanele vizate
Ordinul se adreseaza angajatorilor a caror activitate se mentine intrerupta, in vederea decontarii indemnizatiilor de somaj tehnic (75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din salariul de baza mediu brut pe economie), aferente salariatilor ale caror contracte au fost suspendate potrivit art 52 alin 1 lit c din Codul muncii
Ce modificari aduce Ordinul 1107
In declaratia pe propria raspundere data de reprezentantul legal al angajatorului solicitant, trebuie sa fie precizat faptul ca activitatea se mentine intrerupta si se inscrie in domeniul/domeniile cu restrictii de activitate din tabelul anexa la declaratie si sa se indice codul/codurile CAEN corespunzatoare activitatii/activitatilor restrictionate.
>> CLICK AICI << pentru a DESCARCA modelul documentelor asa cum sunt prevazute in Ordinul 1107/2020.
Publicare: Monitorul Oficial, Partea I nr. 576 din 01 iulie 2020
Persoanele vizate
Ordinul se adreseaza angajatorilor a caror activitate se mentine intrerupta, in vederea decontarii indemnizatiilor de somaj tehnic (75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din salariul de baza mediu brut pe economie), aferente salariatilor ale caror contracte au fost suspendate potrivit art 52 alin 1 lit c din Codul muncii
Ce modificari aduce Ordinul 1107
In declaratia pe propria raspundere data de reprezentantul legal al angajatorului solicitant, trebuie sa fie precizat faptul ca activitatea se mentine intrerupta si se inscrie in domeniul/domeniile cu restrictii de activitate din tabelul anexa la declaratie si sa se indice codul/codurile CAEN corespunzatoare activitatii/activitatilor restrictionate.
>> CLICK AICI << pentru a DESCARCA modelul documentelor asa cum sunt prevazute in Ordinul 1107/2020.
alarm Descarca aici Programul Special de Alerta PortalContabilitate.ro!
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Noutatile PortalContabilitate.ro! ...clic aici
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Noutatile PortalContabilitate.ro! ...clic aici
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!
Articole similare
23Iun2022
Ordinul nr. 964/2022. Declaratia pe propria raspundere pentru masura Kurzarbeit
de
Ionut Jinga
23 Iun 2022
04Apr2022
Legea nr. 73/2022. Concediul si indemnizatia pentru parintele copilului aflat in carantina sau izolare
de
Ionut Jinga
04 Apr 2022
22Feb2022
OMF nr. 196/2022. Formula de calcul a comisionului de administrare in cadrul IMM Invest
de
Ionut Jinga
22 Feb 2022
01Feb2022
ORDINUL MMPS nr. 94/2022. Documentatia necesara decontarii indemnizatiei de somaj tehnic incepand cu 2022
de
Ionut Jinga
01 Feb 2022