Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Pastrarea si arhivarea documentelor

valabil la 29 Ian 2021
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Conform OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, sectiunea C „Pastrarea si arhivarea registrelor de contabilitate si a celorlalte documente financiar-contabile:

Pastrarea documentelor justificative, a registrelor de contabilitate si a celorlalte documente financiar-contabile se face, dupa caz, la domiciliul fiscal, la sediul social sau la sediile secundare, pe hartie sau pe suport electronic."

Prevederea se aplica si declaratiilor fiscale, adica si acestea pot fi pastrate doar pe suport electronic? Exista vreun document care trebuie prezentat, la un eventual control si pe hartie? In cazul Registrului Inventar este obligatorie completarea manuala a acestuia sau este acceptata lista generata cu ajutorul programului de contabilitate?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6201

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 29 ian 2021.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121492 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

15Mar2024

Arhivarea electronica a documentelor financiar-contabile

de Mariana Prejbeanu valabil la 15 Mar 2024
Intrebare: Un document este primit pe suport de hartie, scanat si arhivat electronic.Documentul fizic pe suport de hartie mai trebuie pastrat sau poate fi distrus?
06Mar2024

Aspecte contabile inregistrare plati SCA

de Anca Bilas valabil la 06 Mar 2024
Intrebare: Care este modalitatea de inregistrare a platilor facute cu cardul personal de alte persoane decat titularii SCA? Avocatii colaboratori fac diverse plati cu cardul personal pentru achizitii de bunuri si servicii pentru care se emit facturi pe SCA. Evidenta contabila este in partida simpla. Prin ce modalitate prin platile respective se poate inregistra in registrul de incasari si plati al SCA, ...
19Feb2024

Registrul nontransferurilor

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 19 Feb 2024
Intrebare: Societatea noastra produce fitinguri de polietilena in sistem lohn. Pentru producerea acestor fitinguri se utilizeaza: granule de polietilena, pini conectori, fir din cupru acoperit, pungi plastic, cutii carton etc. Materialele sunt primite spre prelucrare de la o societate din Polonia in baza CMR si packing list si sunt exprimate in diverse unitati de masura: kg, bucati, km. Stiu ca trebuie sa ...
07Feb2024

Distrugerea documentelor contabile la expirarea termenului legal de arhivare

de Mihaela Corneanu valabil la 07 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa ne spuneti daca astazi, 31 ianuarie 2024, avem dreptul, tinand cont de diminuarea perioadei obligatorii de pastrare a documentelor financiar-contabile sa distrugem documentele aferente anilor 2010 - 2017.
18Ian2024

Radiere firma fara activitate

de Gina Popescu valabil la 18 Ian 2024
Intrebare: Cum se radiaza o firma fara activitate? Pana acum am depus doar declaratia 100, cu valoare 0. Care sunt urmarile daca nu se mai depun declaratii? Se inchide din oficiu? Sunt urmari in cazierul fiscal al asociatilor?
11Ian2024

Vanzare obiecte de inventar

de Mihaela Corneanu valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: O SPARL (societate de avocatura cu raspundere limitata) doreste sa vanda catre persoane juridice/fizice o parte din obiectele de inventar.Care este procedura de vanzare, avand on vedere ca SPARL are codul CAEN 6910? Ce documente ar trebui intocmite? Facturile vor fi intocmite cu tva?
x