Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Pastrarea si arhivarea documentelor financiar-contabile

valabil la 04 Iun 2022
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Cat timp trebuie sa pastram documentele financiar contabile: facturi de achizitie, NIR-uri, facturi de vanzare, deconturi de cheltuieli, ordine de deplasare, registre de casa cu documentele justificative, state si declaratii? Care este baza legala? Care este documentul in baza caruia se distrug/predau la arhiva? Ce alte operatiuni/documente presupune arhivarea si distrugerea documentelor financiar contabile?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 04 iun 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122814 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

08Apr2024

Incasare prin Pay Pal

de Gina Popescu valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Pentru incasarea cu numerar de la persoane fizice pentru plata facturilor de utilitati, prin platforma Paypal, este in regula sa intocmesc dispozitie de incasare? Nu stiu daca este corecta emiterea bonului fiscat prin casa de marcat, aceasta fiind o incasare in numele unui furnizor, si nu un venit.
05Apr2024

Vanzari catre persoane juridice. Casa de marcat

de Ionut Jinga valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra lucreaza doar cu persoane juridice si incaseaza integral contravaloarea serviciilor prin banca, nu are casa de marcat. Daca in mod exceptional un client care are conturile blocate solicita sa achite factura cash, putem incasa factura respectiva pe baza de chitanta sau am fi obligati sa-i dam bon fiscal respectiv sa avem casa de marcat?
03Apr2024

Declarare borderouri de achizitie in e-Factura

de Anca Bilas valabil la 03 Apr 2024
Intrebare: Achizitionam fructe si legume din piata, direct de la producatori pe baza de borderou de achizitie.Incepend cu 1.04.2024 producatorii trebuie sa declare aceste borderouri in e-Factura?
29Mar2024

Decontare operatie salariat boala incurabila

de Gina Popescu valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit si TVA doreste sa deconteze o parte din cheltuielile cu operatia (cancer) unui angajat. Nu se emite factura pe firma, se doreste virarea sumei direct in contul angajatului pe baza documentelor medicale prezentate societatii.Ce documente se intocmesc in astfel de situatie pentru a se incadra la cheltuieli sociale? Cheltuielile sociale in limita unei ...
29Mar2024

Termenul de pastrare a documentelor

de Elena Garofil valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Imi spuneti va rog cati ani trebuie sa pastrez documentele in arhiva fizica a firmei, avand in vedere ca suntem in martie 2024? Am aflat o informatie cum ca s-a modificat legea si doar ultimii 3 ani fiscali incheiati mai este necesar sa existe in arhiva fizica. De asemenea, pentru o societate radiata ce trebuie sa mai pastrez si pentru ce perioada?
15Mar2024

Arhivarea electronica a documentelor financiar-contabile

de Mariana Prejbeanu valabil la 15 Mar 2024
Intrebare: Un document este primit pe suport de hartie, scanat si arhivat electronic.Documentul fizic pe suport de hartie mai trebuie pastrat sau poate fi distrus?
x