Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 13 Iulie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



PFA. Cheltuieli sediu social fara activitate economica

valabil la 16 Iun 2025Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O PFA cu obiect de activitate principal 'Activitati de consultanta in tehnologia informatiei si de management (gestiune si exploatare) al mijloacelor de calcul' (cod CAEN rev. 3 6220), cu impozitare in sistem real, si-a autorizat, la ONRC, numai 'Activitati desfasurate la terti'.

Are autorizate la terti si alte doua activitati: 'Alte activitati de servicii privind tehnologia informatiei' si 'Activitati ale portalurilor web'.

Sediul social al PFA este la domiciliul persoanei fizice care a infiintat PFA-ul, in baza unui contract de comodat. Pentru sediul social a cumparat mobilier, un laptop (pe care il foloseste si la sediul clientilor), un televizor pe care il foloseste ca ecran multiplu etc.

Pentru deplasarea la terti, a incheiat un contract de comodat pentru automobilul propriu, pentru care deconteaza 50% din cheltuieli. Autoturismul il utilizeaza si in scop personal.

Intrebare: Sunt cheltuielile efectuate cu dotarile de la sediul PFA deductibile fiscal (se scad din venituri) pentru calculul venitului net impozabil? Pentru deplasarea la terti, in vederea deducerii cheltuielilor cu autoturismul, trebuie sa intocmeasca foi de parcurs?

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: cheltuieli deductibile cand activitatea se desfasoara la terti

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 iun 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria PFA/II/CMI

12Iul2025

PFA inregistrata in 2025

de Negoita Oana-Maria valabil la 12 Iul 2025
Intrebare: O PFA nou infiintata in 05.06.2025, cu activitate de lucrari instalatii sanitare si aer conditionat, ce obligatii declarative are acum la infiintare? Codul CAEN apare in lista normelor de venituri la ANAF, dar poate sa opteze pentru determinarea impozitului in sistem real sau obligatoriu este norma de venit? Daca poate in sistem real, ce declaratie trebuie sa depuna pentru optiunea de sistem ...
11Iul2025

PFA. Contract de novatie

de Negoita Oana-Maria valabil la 11 Iul 2025
Intrebare: O PFA are in derulare un contract de leasing financiar pentru un autoturism. Doreste cesionarea contractului de leasing catre o persoana fizica. Firma de leasing i-a comunicat ca acest lucru se poate realiza printr-un contract de novatie. Autoturismul nu este amortizat integral, iar leasingul nu este finalizat.Ce inregistrari se fac in contabilitatea PFA in cazul semnarii contractului de ...
09Iul2025

Chirie platita in avans si utilitati la sediul profesional inchiriat. Cabinet de avocatura. Tratament fiscal

de Nicolae Liviu valabil la 09 Iul 2025
Intrebare: Un cabinet de avocatura, pentru care contabilitatea se tine in partida simpla, isi schimba sediul profesional si incheie un contract de inchiriere cu o persoana fizica. Astfel, in luna iulie, plateste o garantie egala cu valoarea chiriei pentru o luna pentru sediul social. Tot in aceeasi luna plateste in avans chiria pentru 8 luni.Cum sunt tratate aceste plati din punct de vedere al ...
09Iul2025

Arendarea bunurilor agricole din patrimoniul personal

de Dana Hristu valabil la 09 Iul 2025
Intrebare: O PFA cu obiect de activitate cultivarea cerealelor, care foloseste terenul proprietate personala, respectiv al administratorului, are obligatia de a incheia contracte de arenda?
04Iul2025

Coduri CAEN. PFA servicii de contabilitate

de Vera Constantin valabil la 04 Iul 2025
Intrebare: O PFA poate avea mai multe coduri CAEN, dintre care cel de prestari servicii contabilitate sa fie principal? In ce masura se pot desfasura, in cadrul unei PFA, mai multe activitati, printre care si prestari servicii de contabilitate sau audit? O persoana fizica poate detine mai multe PFA-uri, fiecare PFA cu un singur cod CAEN?
02Iul2025

Radiere PFA sau II de la Registrul Comertului. Obligatiile fiscale. D070

de Nicolae Liviu valabil la 02 Iul 2025
Intrebare: O II sau PFA infiintata la Registrul Comertului se desfiinteaza prin radiere la ORC.Mai trebuie depusa declaratia 070 dupa radiere sau se transmit automat datele intre institutii?
x