Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 18 Iunie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



PFA marfa deteriorata

valabil la 27 Mai 2025Conform legislatiei in vigoare!
Radu Otilia Raspuns oferit de
Radu Otilia

Expert Contabil

Intrebare: La data de 31.12.2024 o PFA a ramas cu stoc de marfa in valoare de 15.000 lei. Va rog sa imi spuneti cum se procedeaza cu acest stoc la decembrie 2024 si in cazul in care sunt si produse stricate, degerate (deoarece sunt legume, fructe) ce documente pot intocmi si cum le scad din stoc? Sunt deductibile, nedeductibile?

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4721

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 27 mai 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Comert

15Iun2025

Achizitie tamplarie PVC pentru sediul social

de Vera Constantin valabil la 15 Iun 2025
Intrebare: Societatea are sediul social in casa parintilor, din anul 1995. Am dori o monografie contabila pentru achizitia unei tamplarii PVC geam si usa pentru camera destinata sediului. De asemenea, va rugam sa ne precizati aspectele legate de amortizare, deductibilitate si alte implicatii fiscale.
13Iun2025

ICAS si deductibilitate sponsorizare

de Elena Popescu valabil la 13 Iun 2025
Intrebare: O societate a platit, in anul 2024, impozit specific pe cifra de afaceri (ICAS).Pentru determinarea sponsorizarii deductibile pe anul 2024, societatea va stabili plafonul de 20% aplicand acest procent asupra impozitului pe profit sau 20% se va aplica la tot impozitul datorat pe anul 2024 (adica impozit pe profit + impozit specific de 0,5% x CA)?Poate societatea sa redistribuie impozitul ...
06Iun2025

Compensare 542 cu 4551

de Elena Popescu valabil la 06 Iun 2025
Intrebare: Ce documente justificative sunt necesare pentru stingerea contului 542 cu 4551?
03Iun2025

Achizitia produse agricole de la producatori persoane fizice

de Liviu Sapunaru valabil la 03 Iun 2025
Intrebare: Un magazin alimentar achizitioneaza marfuri (in speta cartofi, dar si branza) de la producatori pentru revanzare acestora in magazin.Care sunt documentele necesare pentru achizitie? Societatea este platitoare de TVA, iar achizitia se face in baza filei din carnetul de producator. Aceasta achizitie va fi declarata in decontul de TVA? Pentru branza, este necesar ca aceasta sa prezinte o eticheta ...
01Iun2025

Acordare bunuri cu titlu gratuit

de Gina Popescu valabil la 01 Iun 2025
Intrebare: Cadourile oferite in cadrul unui eveniment de lansare a unui produs este vorba de produse ale societatii oferite cu titlu gratuit. Cum se inregistreaza in contabilitate? Este vorba de 6 bucati. Ele au iesit pe baza de aviz nefacturabil si se vor oferi unor invitati persoane fizice (jurnalisti).Cum le tratam contabil si fiscal? In costuri imi vor aparea la finalul lunii, cand facem descarcarea ...
29Mai2025

Organizare transport de bunuri

de Mihaela Corneanu valabil la 29 Mai 2025
Intrebare: Care sunt actele necesare obligatorii de insotire a marfurilor la livrare catre comercianti/consumatori? Suntem la 100 metri de deschiderea market UNIMAG de marfuri alimentare si nealimentare - hard discount.
x