Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Posibilitate contestare act administrativ dupa expirarea termenului de decadere

valabil la 20 Feb 2020
Justinian Cucu Raspuns oferit de
Justinian Cucu

Jurist si expert in proceduri fiscale

Intrebare: Exista posibilitatea contestarii unui act administrativ fiscal emis de o institutie din subordine ANAF, direct la instanta de contencios administrativ, daca nu s-a respectat procedura de contestare la organul emitent, in temen de 45 zile, termen de decadere, conform codului de procedura fiscala? Daca da, in ce termen?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4941

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 feb 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Codul de procedura fiscala

12Oct2023

Reactivare societate ca urmare a expirarii sediului social

de Mihaela Corneanu valabil la 12 Oct 2023
Intrebare: Care este procedura de reactivare o unei firme care a fost declarata inactiva in 2016 pe motiv ca a avut sediu expirat? Din anul 2020 nu a mai avut activitate. Incepand cu octombrie 2023 si-a schimbat sediu si are alt sediu activ inregistrat la RECOM. Firma a fost declarata la ANAF in 2016 inactiva fiscal, datorita necomunicarii prelungirii sediului la ANAF. Firma este neplatitoare de tva, doar ...
04Mai2023

Acordare produse in scop de reclama persoane fizice

de Anca Bilas valabil la 04 Mai 2023
Intrebare: Societatea a incheie un contract promotional cu un furnizor de pepsi si ale racoritoare. Acest program promotional este cu alocare aleatorie de premii, cu sansa de castig, conform art. 47 din o.g. Nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata. Premiile ce se pot castiga in program si conditiile in care pot fi castigate;Valoarea premiilorIn perioada descrisa la art. ...
31Aug2022

Masca de protectie. Factura electronica

de Ionut Jinga valabil la 31 Aug 2022
Intrebare: Masca de protectie din material textil intra la marfa cu risc fiscal ridicat? Facturile emise catre clienti UE si non-UE trebuie declarate in e-Factura? Auditorul nostru spune ca da, iar eu stiu ca nu.
03Iul2022

Comercializare carne si produse din carne. E-factura

de Irina Dumitrescu valabil la 03 Iul 2022
Intrebare: O societate fabrica si comercializeaza carne si produse din carne. Are cod CAEN 1013. Vindem produsele noastre catre gradinite, scoli si alti clienti (societati comerciale). Noi trebuie sa ne inregistram si sa transmitem facturile emise (adica facturile emise pentru scoli si gradinite) in sistemul national privind factura electronica RO e-Factura?
29Mai2022

Declarare punct de lucru cu minimum 5 salariati

de Vera Constantin valabil la 29 Mai 2022
Intrebare: O societate cu sediul in Iasi infiinteaza un punct de lucru cu minimum 5 salariati, tot in IASI.De la Call Center ANAF mi s-a spus ca trebuie sa completez formularul 060 pentru a obtine CUI punct de lucru, avand in vedere impozitul pe salarii. Eu stiam ca doar daca punctul de lucru e situat in alta localitate decat sediul social, solicit CUI. Am insistat, spunand ca punctul de lucru e in ...
21Sep2021

Omitere prelungire contract de inchiriere. Implicatii fiscale

de Elena Garofil valabil la 21 Sep 2021
Intrebare: O societate comerciala cu mai multe puncte de lucru omite prelungirea contractului de inchiriere pentru un punct lucru - 2 ani. Nu se sesizeaza nici proprietarul, nici chiriasul, nu se plateste chirie, dar se vand carti pe punctul de lucru, respectiv casa de marcat, declaratii. Cand chiriasul descopera situatia, proprietarul nu accepta sa-i faca act aditional de prelungire a contractului. Face ...
x