Prestare servicii de inmatriculare auto

Societatea doreste sa factureze clientului (proprietarului autoturismului) un pachet de servicii care sa includa toate aceste taxe, plus contravaloarea serviciului de inmatriculare. Pana in prezent, a facturat clientului strict serviciul prestat, fara refacturarea altor taxe.
1. Care ar fi monografia contabila pentru acest pachet de servicii? Ar trebui evidentiate separat pe factura refacturarea taxelor si serviciul propriu, sau o anexa la factura unde sa se evidentieze, ca un deviz de lucrari, tot ce contine pachetul? Pentru taxele achitate, folosim structura de comisionar si inregistram venit doar din serviciul propriu prestat? Cum ar fi cel mai corect in cazul unui astfel de pachet de servicii?
2. Problema este la RAR, unde factura se emite pe achizitorul intracomunitar, care poate fi un tert fata de clientul care beneficiaza de serviciile de inmatriculare. Cum inregistram taxa achitata acolo si cum o refacturam clientului in cadrul pachetului, avand in vedere ca factura de la RAR poate fi emisa pe alta persoana juridica platitoare de TVA din Romania?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 oct 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Un produs marca 