Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Octombrie 2020
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Specialistii live


Primire in consignatie bunuri intracomunitare

Intrebare: Societatea noastra are ca activitate principala vanzarea cu amanuntul a ceasurilor si bijuteriilor direct catre populatie. Marfurile comercializate sunt importate sau sunt achizitii intracomunitare pe baza contractelor de vanzare cumparare si a facturilor corespunzatoare si sunt vandute prin magazinele proprii. Ne dorim sa putem aproviziona de la furnizorii nostri marfuri cu pret unitar mare, dar pe care s-o putem plati acestora dupa ce o vindem catre clienti. Furnizorii sunt din Uniunea Europeana si sunt de acord sa ne livreze astfel de bunuri cu avize de livrare (delivery note), nu cu factura.

Ca o solutie la acesta problema ne-am gandit ca am putea sa incheiem contracte de consignatie cu furnizorii nostri persoane juridice din UE, iar livrarea bunurilor sa se faca cu aviz de livrare (delivery note). Pe baza notelor de livrare societatea noastra va intocmi borderou de primire in consignatie care se va conta pe contul extracontabil 8039. Se va crea o gestiune distincta pentru aceste bunuri, iar vanzarea catre clienti se va face cu bon fiscal. Dupa vanzarea produselor se va solicita furnizorului emiterea facturii care se va inregistra in contabilitate concomitent cu scaderea gestiunii extracontabile.

Procedura noastra este in conformitate cu cadrul legal aplicabil? Trebuie tinute evidente, registre speciale pentru aceste tranzactii?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Testeaza GRATUIT sau logheaza-te in contul tau pentru a avea acces la raspunsul articolului
Primire in consignatie bunuri intracomunitare

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 30 iun 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 80477 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

19Oct2020

Stocuri nevandabile. Expirare termen de valabilitate

de Vera Constantin valabil la 19 Oct 2020
29Aug2020

Vanzarea la un pret inferior costului de achizitie

de Vera Constantin valabil la 29 Aug 2020
02Aug2020

Evidenta extracontabila ambalaje

de Dana Hristu valabil la 02 Aug 2020
x