Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 30 Aprilie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Produse deteriorate in gestiunea distribuitorului

valabil la 31 Mar 2025Conform legislatiei in vigoare!
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: Am urmatoarea situatie: am livrat produse de cofetarie la un distribuitor mare. In urma unui control ANPC s-a constatat ca eticheta cuprinde un ingredient cu denumire neconforma (frisca vegetala in loc de crema vegetala). Produsul a fost retras de la raft de catre distribuitor. La ridicarea produselor am constatat ca acestea au fost manipulate in mod necorespunzator, rezultand produse deteriorate care nu mai pot fi comercializate dupa schimbarea etichetei.

Distribuitorul vrea sa scada cu aceasta datorie fata de mine. Ce este de facut cu aceasta marfa care nu a mai fost ridicata de la distribuitor, ca fiind deteriorata?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 8690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 31 mar 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Comert

21Apr2025

Incadrarea fiscal-contabila a voucherelor in comertul cu amanuntul

de Liviu Sapunaru valabil la 21 Apr 2025
Intrebare: Firma detine un magazin de suveniruri, cu activitate de comert cu amanuntul. Dorim sa emitem vouchere cu diverse valori, pe care clientii le pot achizitiona de la noi si le pot oferi mai departe. Clientul final se intoarce cu voucherul primit si achizitioneaza marfa in limita sumei inscrise pe acel voucher.Cum se pot contabiliza aceste vouchere si care este monografia contabila aferenta? La ...
18Apr2025

Achizitie de marfuri din Franta. Clienti persoane fizice din Spania

de Vera Constantin valabil la 18 Apr 2025
Intrebare: O societate din Romania platitoare de tva achzitioneaza marfa din Franta de la o firma platitoare de tva, marfa care este vanduta clientilor persoane fizice din Spania, fara ca marfa sa ajuga pe teritoriul Romaniei. Care sunt obligatiile societatii din Romania- cum va inregistra factura de la furnziorul din Franta si cum va factura clientilor spanioli din punctul de vedere al tva?
15Apr2025

Vanzare marfa in consignatie

de Mihaela Corneanu valabil la 15 Apr 2025
Intrebare: SRL vinde arme de vanatoare cu amanuntul. Cum se contabilizeaza armele de vanatoare in consignatie? Ce taxe se platesc? Care este monografia contabila si legislatia aferenta activitatii?
15Apr2025

Receptie si vanzare marfuri

de Mihaela Corneanu valabil la 15 Apr 2025
Intrebare: O societate cu raspundere limitata (SRL) are un contract cu un client pentru vanzarea unor marfuri. Comenzile de la client sunt transmise pentru produse cu o anumita denumire, iar la achizitie, produsele au denumiri diferite fiecare furnizor folosind propriile denumiri insa, in esenta, este vorba despre aceleasi produse.Intrucat clientul are pretentia ca in factura emisa catre el sa fie ...
08Apr2025

Achizitie legume fructe. Codul UIT

de Vera Constantin valabil la 08 Apr 2025
Intrebare: Un magazin achizitioneaza din piata en-gros legume si fructe de la mai multi furnizori, marfa fiind transportata cu masina proprie (peste 2,5 tone). Fiecare tranzactie, individual, este sub 500 kg si sub 10.000 lei, insa cumulat se depaseste una dintre limitele impuse.Este necesara obtinerea codului UIT in acest caz? Si cine trebuie sa il obtina cumparatorul?
02Apr2025

Comercializare produse proaspete

de Vera Constantin valabil la 02 Apr 2025
Intrebare: Societatea are ca obiect de activitate cultura plantelor. Are incheiat un contract economic prin care livreaza produse proaspete respectiv zarzavat la legatura unui lant de aprovizionare. Nu intotdeauna reuseste sa aprovizioneze cantitatea contractata din productie proprie si apeleaza la achizitii de la persoane fizice in baza carnetului de producator si de la firme ce comercializeaza en-gros ...
x