Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Punerea la dispozitia administratorului a unei locuinte

valabil la 20 Oct 2016
Dani Cucu Raspuns oferit de
Dani Cucu

Consultant fiscal

Intrebare: Firma a achizitionat o casa cu etaj (o vila). Casa este noua, tocmai a fost finalizata la cheie si i s-au intocmit documentele cadastrale.

Avansul pentru achizitia imobilului a fost platit pe firma, cu factura fiscala, cu taxare inversa, creditul imobiliar contractat pe firma, deci ratele la creditul imobiliar, vor fi platite prin banca pe firma.

Totul a fost inregistrat in contabilitate.

Vila respectiva, va fi locuinta administratorului, care este si asociat in firma.

Sediul actual al firmei, este cu chirie, birouri, depozit, spatiu de parcare, etc.

Pentru a putea deduce cheltuielile locuintei administratorului, mobilier, amenajare spatii, plus cheltuielile ulterioare cu utilitatile, cum as putea proceda, sa pot inregistra in contabilitate totul si sa fie si deductibil.

O prima solutie la care m-am gandit este sa transferam sediul firmei pe noul imobil, iar la actualul sediu unde de fapt functioneaza activitatea si lucreaza toti angajatii sa il inregistram ca punct de lucru.

Am nevoie de o solutie in care as putea sa ma incadrez perfect legal.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4636

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 oct 2016.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122826 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Proceduri fiscale

24Mar2024

Firma de contabilitate cu doi administratori

de Elena Garofil valabil la 24 Mar 2024
Intrebare: Se infiinteaza o societate de contabilitate. Voi fi doi asociati. Asociatul majoritar (1), expert contabil va detine 51% din capitalul social al societatii. Celalalt actionar (2) are studii superioare in domeniul contabilitatii. Ambele persoane vor fi administratori. Administratorul 2 va avea dreptul de a semna declaratiile fiscale ale viitorilor clienti va avea dreptul de a prezenta clientii ...
15Ian2024

Cheltuieli pentru educatie timpurie

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 15 Ian 2024
Intrebare: Dorim sa acordam cei 1.500 de lei pentru educatie timpurie sau o parte din suma. In acest sens, avem cateva neclaritati:1. Cui se poate acorda? Angajatilor care au copii la cresa si gradinita? Se poate acorda si pentru angajatii care au copii la gradinita de stat si achita hrana, optionale, diverse activitati si aduc documente justificative?2. Pentru plafonul de 5% din fondul de salarii se ...
23Sep2023

Venituri obtinute de o persoana nerezidenta din cesionarea partilor sociale

de Ionut Jinga valabil la 23 Sep 2023
Intrebare: In situatia in care o persoana juridica nerezidenta ,din Cipru, tara cu care Romania are incheiata conventia de evitare a dublei impuneri, vinde partile sociale ale unei firme cu sediul in Romania la valoarea lor nominala, mai este necesar ca firma nerezidenta sa se declare in Romania platitoare de impozit pe profit si sa depuna declaratii cu zero, avand in vedere ca din tranzactia respectiva nu ...
11Sep2023

Venituri din cedarea folosintei bunurilor

de Mihaela Corneanu valabil la 11 Sep 2023
Intrebare: Sunt o persoana fizica ce realizeaza venituri din cedarea folosintei bunurilor, avand ca chiriasi persoane juridice. Avand in vedere propunerea legislativa ca impozitul pentru aceste venituri sa fie retinute la sursa si sa fie platite direct de chirias, persoana juridica asa cum se practica si pentru alte venituri - de exemplu arenda, as avea o intrebare cu privire la raspunderea fiscala pentru ...
11Iul2022

Lipsuri la inventar. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 11 Iul 2022
Intrebare: Societatea noastra este platitoare de impozit pe venit micro si tva lunar. Are in evidenta un stoc de marfuri in valoare de 10.000 lei, care faptic nu mai exista. Care este procedura de scoatere din evidenta (si notele contabile) si care sunt implicatiile din punctul de vedere al tva si al impozitului micro?
03Iul2022

Procedura de aplicare a facilitatilor la salarii pentru industria alimentara

de Irina Dumitrescu valabil la 03 Iul 2022
Intrebare: Au aparut normele de la Legea 135/2022 privind facilitatile din industria alimentara?
x