Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Raportare avansuri achizitii intracomunitare

valabil la 25 Nov 2024
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza un utilaj de la o firma din Ungaria. Se platesc mai multe transe de avans, care sunt facturate de furnizor, iar utilajul este livrat la ultima transa.

Cum se declara in D300 si D390 facturile de avans: ca achizitii intracomunitare de servicii sau de bunuri? Daca se declara ca achizitii de bunuri, nu rezulta o neconcordanta cu E-transport, deoarece nu exista declaratie la momentul facturilor de avans, iar declaratia va exista doar la momentul livrarii bunului? Daca se declara ca achizitii de servicii, la momentul livrarii bunului, se va declara ca achizitie de bunuri, suma totala cu + si achizitii de servicii suma totala cu -?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1071

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 25 nov 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 135268 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Intracomunitare

23Ian2025

Achizitie servicii

de Gabi Popescu valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: Va rugam sa ne oferiti o opinie privind inregistrarea TVA aferenta achizitiilor intracomunitare de servicii, avand in vedere ca suntem o institutie financiara al carei obiect de activitate consta in emiterea de moneda electronica.Mentionam ca societatea deruleaza operatiuni scutite de TVA fara drept de deducere, acestea fiind incadrate ca servicii de natura financiar-bancara, conform art. 292 ...
22Ian2025

Achizitie intracomunitara bunuri. Modificare perioada fiscala

de Monica Cernea valabil la 22 Ian 2025
Intrebare: Avand o achizitie intracomunitara de bunuri in luna decembrie 2024, cand trebuie sa transmit declaratia 700 pentru schimbarea perioadei de la trimestrial la lunar?
21Ian2025

Achizitie intracomunitara de bunuri

de Elena Popescu valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: In declaratia 390 ce fel de bunuri se declara? Am cumparat un acumulator de 150 lei. Il consideram bun cumparat?
21Ian2025

Tratamentul fiscal al achizitiilor intracomunitare cu facturi emise incorect

de Liviu Sapunaru valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: O societate platitoare de TVA in Romania primeste o factura de la o societate din Franta, cu cod valid de TVA, deci platitoare de TVA. Produsele au fost comandate pe platforma EMAG. Pe factura emisa in lei de catre societatea din Franta este trecut TVA de 20%. Nu detin dovada ca marfa vine din Franta. Am primit separat de la EMAG o factura pentru transport.Ce obligatii declarative am si cum ...
21Ian2025

Achizitii intracomunitare de servicii scutite

de Tatiana Harabor valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: Societatea noastra, platitoare de TVA, primeste servicii de inchiriere stand si taxe de membru, servicii prestate pe teritoriul Olandei. In momentul in care am cerut un cod valid de TVA, am primit urmatorul raspuns:"Kindly note that The H............... is a non-profit organization, which is also tax-exempt; therefore, we do not have a VAT number. Kindly proceed accordingly."Cum inregistram si ...
19Ian2025

Marfuri in curs de aprovizionare. Tratament contabil

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 19 Ian 2025
Intrebare: Achizitionam marfa din Germania pe baza facturii primite de la un furnizor pe 15.12.2024. Marfa se livreaza in Romania abia pe 25.01.2025. Dorim incarcarea in gestiunea arfuri a acestei achizitii.Cum facem inregistrarile contabile in acest caz si declararea in D390? Mentionam ca se aplica taxarea inversa, ambele firme din Germania fiind inscrise in VIES.
x