Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Recuperare cheltuieli de transport si cazare

valabil la 27 Ian 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Bilas Raspuns oferit de
Anca Bilas

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: Suntem o societate cu codul CAEN 7810 (recrutare si plasare personal Navigant). Clientii nostri sunt din UE, cu cod valid TVA. In anul 2022 unul din clientii din Germania ne-a solicitat transferul unei salariate a societatii noastre pentru 6 luni catre firma lor din Germania.

Cheltuielile cu diurna, cazarea, transportul au fost achitate de noi initial (facturile de transport, cazare au fost emise catre societatea noastra) si refacturate de noi lunar catre clientul din Germania, societatea noastra recuperand exact cheltuielile facute, fara niciun adaos.

Este corecta inregistrarea tuturor cheltuielilor (cazare, transport, diurna) in contul 461 si in momentul refacturarii sa folosesc contul 461, si nu un cont de venit? Este necesara incheierea unui contract cu clientul respectiv pentru aceasta deplasare, cu anumite clauze specifice?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7810

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 27 ian 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 106009 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legislatie

22Mar2023

Contract suspendat. Incheiere contract individual de munca. Microintreprindere

de Elena Garofil valabil la 22 Mar 2023
Intrebare: Am preluat o societate care la 31.12.2022 avea un angajat cu 8 ore cu concediu medical mai mare de 30 zile. De cand ar fi trebuit sa treaca la profit? Din 01.10.2022? Cum as putea sa fac asta avand in vedere ca sunt toate declaratiile depuse pe 2022, inclusiv bilantul?In ianuarie a suspendat CIM pentru crestere copil si a angajat o alta persoana cu 8 ore. In acest caz, daca la 2022 ar fi ...
15Mar2023

Contract suspendat microintreprindere

de Gabi Popescu valabil la 15 Mar 2023
Intrebare: O microintreprindere la data de 31.12.2022 avea o singura salariata aflata in concediu medical de maternitate. Ea a intrat in concediu medical din luna septembrie. Contractul i s-a suspendat pentru concediul de crestere copil in data de 25.01.2023.Ce tip de impozit (profit sau microintreprinderi) va plati in anul 2023, avand in vedere ca a angajat o persoana cu contract de munca cu norma ...
10Mar2023

Ajustare norma de venit in cumulului calitatii de salariat

de Anca Bilas valabil la 10 Mar 2023
Intrebare: Pentru o PFA cu norma de venit - sectorul 3 Bucuresti codul CAEN 6202, in cazul in care persoana fizica are contract individual de munca pe perioada nedeterminata incheiat cu o alta societate, norma de venit se poate reduce cu x procente conform nomenclatorului?Incheierea unui contract de mandat pentru persoana fizica poate fi asimilat CIM pentru a aplica facilitatea normei de venit? CIM sau ...
27Feb2023

Cheltuieli pentru pregatirea profesionala

de Adela Oncescu valabil la 27 Feb 2023
Intrebare: Suntem o societate pe actiuni cu actionar unic o primarie. Avand peste 500 de salariati anual, intocmim un plan de pregatire profesionala, pe care il prindem in buget.Exista o limita maxima pe care trebuie sa o respectam atunci cand intocmim planul de pregatire profesionala si bugetul in ceea ce priveste cheltuielile cu pregatirea profesionala a salariatilor?
18Feb2023

Inregistrare in SGR

de Elena Garofil valabil la 18 Feb 2023
Intrebare: O societate comerciala, care are o cofetarie unde comercializeaza sucuri si ape minerale ce sunt ambalate in pet, sticla, aluminiu si carton are obligatia inregistrarii in SGR? Ambalajele din sticle le returneaza furnizorului, iar pentru celelalte ambalaje are un contract de colectare selectiva a deseurilor cu un partener specializat. In aceste conditii, care sunt obligatiile societatii in ...
21Feb2023

Cheltuieli de sponsorizare - deducere din impozitul pe profit

de Anca Ardelean valabil la 21 Feb 2023
Intrebare: O societate a platit o sponsorizare in suma de 10.000 lei in data de 30.12.2022. A vrut sa o deduca din impozitul pe profit aferent trim. 4 al anului 2022, dar in extras plata s-a inregistrat in data de 03.01.2023.Pot deduce aceasta sponsorizare din impozitul datorat trim.i 4 al anului 2022 daca am ordinul de plata cu data de 30.12.2022 sau se ia in considerare cand apare plata in extras?
x