Regim TVA pentru livrare intracomunitara de bunuri. Client din stat tert fara cod de TVA in stat membru

In aceste conditii, putem considera operatiunea livrare intracomunitara de bunuri si sa solicitam document de transport stampilat si semnat, care sa ateste ca marfa a ajuns la destinatie in spatiul UE? Pana in prezent, partenerii externi ne transmiteau o adresa prin care confirmau ca marfa a ajuns in spatiul UE. Va rugam sa ne transmiteti opinia dvs. cu privire la aceasta tranzactie: modalitate de facturare, declarare, alte documente justificative etc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 oct 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!


Un produs marca 