Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Reparatii perioada de garantie

valabil la 31 Dec 2010
Irina Coma Raspuns oferit de
Irina Coma

Consultant fiscal, expert contabil si auditor

Intrebare: In luna ianuarie 2010 am facturat o lucrare unui beneficiar in baza unei situatii de lucrari care contine atat materiale cat si manopera. In luna decembrie beneficiarul ne sesizeaza o defectiune. La constatarea facuta se stabileste ca unul dintre materialele folosite este defect. Avand in vedere ca materialul folosit este cumparat de la un furnizor intern si se afla in garantie il predam acestuia si ni se comunica ca materialul nu poate fi reparat si este inlocuit in perioada de garantie. Va rog sa ne spuneti care sunt documentele justificative care trebuiesc intocmite in baza carora se inregistreaza in gestiune si in contabilitate:

1) materialul defect preluat de la beneficiar si predat noua

2) materialul predat furnizorului si preluarea de la acesta a materialului inlocuit

3) inlocuirea acestuia la beneficiar.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 8020

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 31 dec 2010.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121492 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

14Mai2023

Inlocuirea/repararea produselor defecte in perioada de garantie

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Mai 2023
Intrebare: In cazul in care primim produse defecte de la clienti si le trimitem la reparat furnizorului in perioada de garantie, ce documente trebuie sa intocmim si cum inregistram contabil:1. primirea de la client (persoana fizica sau juridica) a produsului defect;2. transmiterea catre furnizor a produsului;3. primirea de la furnizor a produsului reparat si restituirea acestuia clientului?
11Ian2023

Legume degradate. Tratament fiscal

de Anca Bilas valabil la 11 Ian 2023
Intrebare: O societate cu productie agricola in anul 2022 a avut cultura de varza. Varza depozitata s-a deteriorat complet, nu se poate vinde niciun kilogram. Stocul trebuie scos din gestiune pe baza unui proces verbal de constatare. Care este tratamentul corect din punctul de vedere al deductibilitatii si a cheltuielilor la calcularea impozitului pe profit si TVA?
19Dec2022

Marfa deteriorata

de Anca Ivanov valabil la 19 Dec 2022
Intrebare: O societate platitoare de impozit micro pana in decembrie 2022, platitoare de impozit pe profit cu 01.01.2023, are marfa deteriorata in magazin care nu se mai poate vinde (usi de interior si exterior). Cum se procedeaza pentru scaderea din gestiune corecta? Care sunt inregistrarile contabile si pasii de urmat? Exista o limita maxima a valorii pentru marfa deteriorata care poate fi scazuta pe ...
20Nov2022

Returnare mostre si vanzare ca deseuri. Documente justificative si tratament contabil si fiscal

de Constanta Popa valabil la 20 Nov 2022
Intrebare: Suntem producatori de verighete si bijuterii si pentru a ne creste vanzarile am confectionat modele/mostre din alama, si pe baza de aviz de insotire acestea au fost trimise partenerilor nostri pentru a fi expuse ca modele. In momentul producerii lor am facut integistrarea 345 Mostre = 711. Avizul a fost inregistrat 354 Partener = 345 Mostre. Astfel, in balanta de verificare avem contul 354 cu ...
22Nov2022

Comert cu amanuntul bijuterii. Evidenta reparatii bijuterii

de Dana Hristu valabil la 22 Nov 2022
Intrebare: Societatea noastra are ca obiect de activitate productie de verighete si bijuterii aur, comert cu amanuntul si reparatii bijuterii.1. Societatea are 2 magazine de desfacere marfuri la pretul cu amanuntul. Programul de contabilitate ne permite sa tinem stocul la pretul de achizitie, desi pe lista de inventariere apare si pretul de vanzare, dar in balanta de verificare acestea sunt la pretul de ...
27Sep2022

Bunuri primite cu titlu gratuit

de Daniela Manole valabil la 27 Sep 2022
Intrebare: O societate a primit produse cu titlu gratuit fara factura, doar in baza unui proces verbal. Cum se pot inregistra acestea in stocuri si care este monografia contabila tinand cont ca la consumul acestora va interveni contul de cheltuiala 6XX? La primirea unei facturi cu produse livrate cu titlu gratuit este implicat si contul de venit 7582.
x