Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Resurse umane vs contabilitate. Separarea sarcinilor

valabil la 15 Apr 2022
Ionut Jinga Raspuns oferit de
Ionut Jinga

consultant fiscal

Intrebare: Cum se face separarea intre sarcinile si atributiile ce tin de contabilitate si sarcinile si atributiile ce tin de resurse umane/compartiment juridic, in ceea ce priveste salariatii, adica in sarcina cui intra intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, a statelor de plata, a pontajelor, a formularelor pentru diferite indemnizatii (somaj, somaj tehnic), a emiterii adeverintelor, a emiterii deciziilor de incetare CIM si a adeverintelor obligatorii de vechime la incetarea CIM?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 apr 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122805 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Registre de contabilitate si documente de contabilitate generala

06Apr2024

Contabilitate obste de mosneni

de Gina Popescu valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati daca la o obste de mosneni care functioneaza in baza Legii 1/2000, cu modificarile si completarile ulterioare si care realizeaza vanzare de masa lemnoasa pe picior catre agenti economici ce desfasoara activitate de exploatare forestiera, se aplica si Reglementarile contabile aprobate prin O.M.F.P. nr. 1.802/2014 sau numai Reglementarilor contabile pentru persoanele ...
06Mar2024

Sediu secundar unde se desfasoara activitatea. Registrele de contabilitate

de Dana Hristu valabil la 06 Mar 2024
Intrebare: O societate are sediul social in Craiova (dar nu este nimeni acolo) si punctul de lucru in Brasov. La punctul de lucru lucreaza doar administratorul si 1 singur angajat, deci nedeclarat din punct de vedere fiscal in Brasov, ci doar la Registrul comertului. Registrul de casa si toate celelalte evidente se tin exclusiv pe computer la punctul de lucru din Brasov, deoarece nimeni nu merge in Craiova. ...
05Mar2023

Termen de pastrare documente

de Mariana Prejbeanu valabil la 05 Mar 2023
Intrebare: Care sunt pasii, procedurile, pentru ca o societate comerciala sa elimine din arhiva sa documente mai vechi de 10 ani? Sunt documente care se pastreaza pe perioada nelimitata? Este obligatorie apelarea la o firma de arhivare? Este nevoie de un aviz de la Arhivele Statului? Prevederea referitoare la reducerea perioadei de arhivare pentru documentele financiar-contabile si statele de salarii ...
04Mai2022

Arhivare documente

de Daniela Manole valabil la 04 Mai 2022
Intrebare: 1. Avand in vedere prevederile OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, am cateva nelamuriri legate de termenul de pastrare de 5 ani la unele, iar altele de 10 ani. Ipotetic, in cazul unui control ANAF, cum se procedeza in situatia in care:- o factura de la un furnizor a fost achitata cu numerar, iar controlul intervine la 7 ani de la achitarea facturii, caz in care nu mai am ...
30Mar2022

Formularul S1001. Termene de depunere

de Anca Ardelean valabil la 30 Mar 2022
Intrebare: Formularul S10001 pentru firma cu capital de stat se depune doar trimestrial sau si anual? Trebuie depus si unul estimativ la inceputul anului?
09Dec2020

Depozit fara salariati. Declarare ca punct de lucru

de Constanta Popa valabil la 09 Dec 2020
Intrebare: Avem un depozit (din noiembrie 2018) care nu a fost declarat la Recom si nici ca punct de lucru la ANAF. Acest depozit este anexat unui magazin, nu avem angajati acolo, rolul lui este de a depozita marfa care nu incape la punctul de lucru.Ce este de facut in acest moment? Il declaram la Recom si cu actele de la Recom il declar si ca punct de lucru? Care sunt riscurile? Vom fi amendati?
x