Retur marfuri. Declarare ca livrare intracomunitara in RO e-Transport

Retururile la noi se fac ulterior receptionarii marfii si dupa cele 15 zile de la sosire, deoarece exista o procedura care se aplica si este de durata. In cazul retururilor, colegii scot UIT ca pentru livrare normala. S-ar putea emite UIT ca pentru achizitie intracomunitara, insa cu semnul minus? In contabilitate noi primim credit note cu care diminuam valoarea achizitiilor de la furnizorul respectiv.
Ce solutie ne puteti oferi dvs. in aceasta situatie, a retururilor, astfel incat sa nu avem neconcordanta intre situatia din contabilitate si e-transport? In cazul unei notificari de la ANAF pe aceasta tema, ar putea fi sustinuta justificarea ca am declarat ca si livrari intracomunitare retururile de marfa catre furnizorii externi?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 iun 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!