Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 9 Noiembrie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Scoatere din evident produse perisabile

valabil la 02 Oct 2025Conform legislatiei in vigoare!
Gina Popescu Raspuns oferit de
Gina Popescu

Consultant fiscal

Intrebare: Cum se procedeaza la constatarea unor produse perisabile si/sau expirate intr-un magazin alimentar si cum pot fi scoase din gestiune (monografia contabila si acte justificative)?

De cate ori se poate face acest lucru pe parcursul anului?

Produsele respective sunt din toate categoriile: ambalate si vrac, congelate, refrigerate, proaspete, cu vanzare la vitrina asistata si in sistem de autoservire.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 oct 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

27Oct2025

Donatii ONG. Documente necesare

de Vera Constantin valabil la 27 Oct 2025
Intrebare: Ce documente se intocmesc in cazul donatiilor efectuate de o ONG in bunuri sau bani?
20Oct2025

Achizitie servicii web din SUA

de Vera Constantin valabil la 20 Oct 2025
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru inregistrarea unei facturi de servicii web de la un furnizor din SUA. Pe factura furnizorul nu are trecut decat denumirea firmei si adresa. Factura este fara TVA. Societatea noastra este platitoare de TVA.
17Oct2025

Achizitia unui autoturism second-hand din UE si revanzarea acestuia. Regimul marjei

de Andreea Paunoiu valabil la 17 Oct 2025
Intrebare: Societate platitoare de TVA achizitioneaza autoturisme second-hand din UE conform facturilor atasate (9.808 euro autoturismul + 969 euro servicii intracomunitare + 675 euro transport). Societatea vinde, la randul ei, acest autoturism unei persoane fizice din Romania la pretul de 11.552 euro.* Poate vinde societatea la marja de profit?* La stabilirea pretului de achizitie, intra si cele doua ...
08Oct2025

Decizia presedintelui la platile unei ONG fara activitate economica

de Liviu Sapunaru valabil la 08 Oct 2025
Intrebare: O ONG fara activitate economica are obligatia de a intocmi decizia presedintelui pentru fiecare plata efectuata din contul asociatiei sau doar pentru cele pentru care nu exista facturi sau contracte?De exemplu:1. Daca unul dintre membri participa la un eveniment privind activitatea asociatiei;2. Se plateste lunar chirie pentru un spatiu in care se desfasoara activitatea, pe baza unui contract ...
30Sep2025

Activitati de teambuilding

de Elena Popescu valabil la 30 Sep 2025
Intrebare: Societatea organizeaza un team building pentru angajati. Factura este emisa de furnizor ca chirie imobil si este mentionata perioada in care se va desfasura team building-ul.Cum este indicat sa se inregistreze factura? Pe chirie sau pe cheltuieli de protocol?
26Sep2025

Inregistrare factura team building

de Andreea Paunoiu valabil la 26 Sep 2025
Intrebare: Firma noastra a organizat un team building cu angajatii. Factura de la furnizorul care s-a ocupat de team building contine 5 linii:- Prestari servicii conform contract: servicii dezvoltare personala- Prestari servicii conform contract: servicii cazare- Prestari servicii conform contract: servicii restaurant 11%- Prestari servicii conform contract: servicii restaurant 21%- Prestari servicii ...
x