Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Scoaterea din gestiune a marfii degradate calitativ

valabil la 12 Nov 2018
Cristina Cret Raspuns oferit de
Cristina Cret

Consultant fiscal

Intrebare: Intr-unul din punctele noastre de vanzare de produse alimentare la inventarierea stocului de marfa s-a constatat ca mai multe cutii cu alimente (biscuiti, napolitane, pufuleti etc) au fost deteriorate de soarecii si nu se mai pot valorifica. Ce documente trebuie intocmite pentru scaderea din stoc a alimentelor respective si incadrarea acestora in cheltuieli deductibile fiscal?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 nov 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121529 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

27Mar2024

Marfa lipsa la inventar. Implicatii fiscale

de Mariana Prejbeanu valabil la 27 Mar 2024
Intrebare: In urma inventarierii la 31.12.2023 a reiesit un minus in gesiune de 8.620.000 lei fara tva, neimputabili. Marfa este asigurata.Care sunt inregistarile contabile si care sunt implicatiile fiscale, TVA in conditiile in care marfa este asigurata?
06Mar2024

Monografie contabila semifabricate

de Gabi Popescu valabil la 06 Mar 2024
Intrebare: Firma noastra produce componente auo din tabla pentru autovehicule. In cadrul procesului de productie avem semifinite si produse finite. Mai este un caz special in care dupa ce producem un reper semifinit (cost productie 100 lei), acesta iese din gestiunea noastra la costul de productie 100 lei si merge la terti pentru vopsire (cataforeza - cost/piesa - 9.85), dupa care se intoarce la noi in ...
19Feb2024

Prosumator. Monografie contabila. Obligatii fiscale

de Gina Popescu valabil la 19 Feb 2024
Intrebare: Care este monografia contabila la un sistem voltaic instalat si cu contract enel? Dupa ce perioada facturam consumul si productia de electricitate obtinuta pentru vanzare? Exista temei legal sa compensam si la consumul de gaze? Care este temeiul legal si ce obligatii avem in calitate de prosumator?
11Feb2024

Proceduri si consideratii fiscale pentru casarea si vanzarea stocurilor degradate

de Liviu Sapunaru valabil la 11 Feb 2024
Intrebare: O societate platitoare de tva si impozit pe profit are in stoc niste banci cu lemn (mobilier urban) ca marfa. Sunt pe stoc de aproximativ 12-13 ani, astfel ca sunt deteriorate.Daca le vand ca lemne sau parti compenente, deci nu ca banci de mobilier la un pret mic, ce aspecte sunt de luat in calcul? Lemnul chiar si ca parte componenta intra la tva taxare cand facturez? Cum ar trebui sa ...
09Feb2024

Lipsuri la inventar imputabile

de Dana Hristu valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: In urma inventarierii stocului de marfa administratorul hotaraste sa impute salariatilor doar jumatate din suma constatata minus de inventar. Este posibil acest lucru? Si daca da, cum se procedeaza? Se face o decizie in acest sens? Trebuie invocat un motiv anume? Pur si simplu aceasta este decizia lui.
11Feb2024

Marfuri nevandute

de Gabi Popescu valabil la 11 Feb 2024
Intrebare: O societate detine in stoc marfuri (echipamente/parti componente mobilier) cu lipsa de rotatie de mai bine de 10 ani. Majoritatea produselor, datorita depozitarii indeungate, nu mai sunt in stare ok, sunt degradate/de ex. gazon artificial. Daca le scot din evidenta la inventariere pe acest motiv voi avea o cheltuiala nedeductibila si va trebui sa colectez si tva pentru produsul respectiv.Ce ...
x