Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Servicii intracomunitare de manopera urmate de achizitia produselor finite

valabil la 14 Mar 2020
Anca Ivanov Raspuns oferit de
Anca Ivanov

Expert contabil

Intrebare: Am lucrat productie in baza contractului de prestari servicii pentru un client X din UE (care ne-a trimis codul de tva). Societatea Y face factura de livrare a produselor catre clientul X, dar produsele nu pleaca, ci raman in depozitul societatii Y, apoi aceaste produse vor fi facturate de clientul X care este proprietarul produselor ramase in depozit la societatea Y, care le-a lucrat.

Care sunt documentele necesare (contract, factura) si cum facturam daca marfa nu paraseste teritoriul Romaniei?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1413

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 mar 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123056 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria TVA

23Apr2024

Proceduri fiscale pentru corectarea taxarii inverse si a erorilor in facturare

de Liviu Sapunaru valabil la 23 Apr 2024
TVA
Intrebare: O societate platitoare de tva emite factura cu taxare inversa catre un client care la data facturarii nu este platitoare de tva si nu se verifica acest lucru, iar incasarea se face cu bon fiscal. Clientul a mentionat ca a fost inactiv fiscal si s-a anulat codul din oficiu, dar a facut formalitatile necesare si ca este platitoare de tva la trimestru. In registrul persoanelor impozabile clientul ...
22Apr2024

Servicii de intermediere

de Mihaela Corneanu valabil la 22 Apr 2024
TVA
Intrebare: Societatea X este intermediar intre o societate din Slovacia si persoane juridice din Romania. Societatea X factureaza comision catre firma din Slovacia. Nelamurirea mea este cum obtine cod de tva societatea din Slovacia si de ce trebuie sa il obtina si sa plateasca tva in Romania? Societatea X ce obligatii declarative are in afara de D390, D300?
17Apr2024

Refacturare utilitati

de Gina Popescu valabil la 17 Apr 2024
TVA
Intrebare: O societate X platitoare de TVA detine o pensiune pe care o inchiriaza unei alte societati Y platitoare de TVA. Societatea X are o parte din utilitati pe firma, iar o parte pe persoana fizica. X refactureaza utilitatile catre Y. In cazul utilitatilor care vin pe firma, refacturarea se face la pretul din factura de utilitati cu tva aferenta. In situatia in care se refactureaza utilitatile ...
10Apr2024

Tratament fiscal TVA servicii prestate in Republica Moldova

de Anca Bilas valabil la 10 Apr 2024
TVA
Intrebare: Se factureaza serviciile prestate pe cale electronica catre Republica Moldova. Care este regimul TVA si cum se evidentiaza in factura (scutit, 0% tva inclus, SDD, SFD)?
04Apr2024

Scutire de TVA livrare intracomunitara

de Gina Popescu valabil la 04 Apr 2024
TVA
Intrebare: Am o mare dilema privind documentele pe care trebuie sa le detinem pentru a justifica scutirea de TVA pentru o livrare intracomunitara conform art. 138 din Directiva 2006/112/CE. Societatea noastra factureaza si livreaza marfa catre o firma din UE, conditia de livrare fiind FOB.In cazul livrarilor FOB, ce documente justificative trebuie sa detinem pentru justificarea scutirii de taxa?
01Apr2024

Monede virtuale. Prestari servicii electronice

de Gina Popescu valabil la 01 Apr 2024
TVA
Intrebare: 1. O firma neplatitoare de TVA, dar cu cod special de tva, obtine venituri din marketing, postari, la cererea unor clienti, pe 2 platforme: Substack si Twitter. Pentru acele postari firma nu incaseaza bani, ci diferite monede virtuale (tokeni), pe care ii gestioneaza intr-un portofel virtual. La final de an ar trebui evaluati tokenii in functie de cursul USD? Fiind monede virtuale, nerecunoscute ...
x