Societate declarata inactiva fiscal. Repercusiuni fiscale
Pregatindu-ne sa deschidem un fast-food, am achizitionat o casa de marcat si am imputernicit firma autorizata pentru fiscalizarea acesteia. ANAF a emis numarul de ordine pentru casa de marcat. Am aflat de la una dintre firmele cu care doream sa incheiem contract de livrare de marfuri ca societatea noastra figureaza pe site-ul ANAF ca fiind inactiva din anul 2013 (adica dinainte de a se proceda la suspendarea activitatii). La momentul acela, societatea nu desfasura niciun fel de activitate.
Care ar putea fi motivul pentru care societatea apare drept inactiva si care sunt implicatiile (pentru societate si pentru administratorul ei) unei astfel de mentiuni? Nu ar fi trebuit sa ni se comunice o astfel de decizie? Nu ar fi trebuit sa ni se aduca la cunostinta macar la momentul suspendarii activitatii sau, altfel spus, o societate declarata de ANAF inactiva poate fi suspendata apoi, la cererea propriului administrator? Ce se intampla cu toate contractele semnate de noi, cu buna-credinta, dupa reactivarea societatii si, in aceeasi masura, cu platile pe care le-am efectuat in baza acestor contracte sau prin achizitionari directe? Desfasurarea acestei activitati (dupa reactivare) poate avea repercusiuni (si daca da, de ce natura ar fi acestea) asupra administratorului societatii, chiar daca acesta a fost de buna-credinta si nu a avut cunostinta de mentiunile facute de ANAF?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 ian 2018.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 122814 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!