Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 18 Mai 2022
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Stoc de marfa distrus in incendiu

Intrebare: In urma unui eveniment nefericit (incendiu) bunurile existente intr-un spatiu comercial inchiriat - punct de lucru (marfa, mobilier, casa de marcat, calculator s.a.) au fost carbonizate in proportie de 100%. Nu s-a putut recupera nimic.

Soldul scriptic existent la zi la pretul cu amanuntul (pret de vanzare) era de circa. 800.000 lei din care:
- TVA = 127.731,10 ron
- Adaos comercial = 285.781,90 lei
- Valoarea marfurilor la pret de livrare (pret unitar) = 386.487,39 lei

a) Cum se face descarcarea atat din punct de vedere gestionar, cat si din punct de vedere contabil? Care este monografia contabila conform sumelor prezentate mai sus? Este necesara ajustarea TVA pentru stocul de marfa distrus?

b) In soldul de 800.000 lei sunt cuprinse si marfuri in valoare de circa 120.000 lei primite pe baza de aviz de insotire care erau facturate si achitate pe masura vanzarii (acestea aveau la baza un proces verbal de custodie). Cum trebuie rezolvata pe cale amiabila o astfel de situatie cu furnizorii acestor produse?

c) Casa de marcat a magazinului distrus era o casa electronica conectata la serverul ANAF. Ce declaratie fiscala se transmite incepand cu luna urmatoare producerii evenimentului si care este procedura scoaterii din evidenta firmei si a ANAF?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 mar 2022.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 95343 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Top 10 monografii contabile indispensabile pentru contabili

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 monografii contabile indispensabile pentru contabili"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

01Mar2022

Descarcarea din gestiune a marfurilor vandute

de Anca Ivanov valabil la 01 Mar 2022
25Feb2022

Servicii de prelucrare materiale pentru un client

de Mariana Prejbeanu valabil la 25 Feb 2022
18Feb2022

Costuri de tipografie

de Gabi Popescu valabil la 18 Feb 2022
x