Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Termen arhivare documente financiar-contabile

valabil la 12 Sep 2020
Olguta Crevelescu Raspuns oferit de
Olguta Crevelescu

Economist

Intrebare: Firma se pregateste sa caseze arhive contabile pentru perioada 1997 - 2008.

Conform legislatiei, se vor pastra urmatoarele documente:

- state de plata

- bilanturi contabile

- declaratii fiscale la buget, vama, alte institutii bugetare

- balante contabile

- documente contabile de achizitie a mijloacelor fixe care sunt in exploatare in acest moment

- registre jurnale

- alte documente pe care le considera firma sa le mai pastreze.

Avem obiecte de inventar achizitionate pe perioada 1997 - 2008, avem obligatia sa pastram facturiile de achizitie a acestor obiecte de inventar insotite de NIR pana in momentul in care aceste obiecte de inventar isi vor inceta functionarea, casare sau vanzare? Mentionez ca avem foarte multe obiecte de inventar. Pe perioada 2007 - 2008 s-au facut modernizari la un imobil, modernizare care a dus la cresterea valorii imobilului. Avem obligatia sa pastram aceste facturii de modernizare pana cand imobilul se va vinde, se va casa? Pe perioada 2006 - 2008 avem facturi de achizitii de materiale, facturi prestari servicii pentru constructia unei hale industriale care s-a dat in folosinta in anul 2010 (anul in care s-a facut procesul verbal de punere in functiune). Avem obligatia sa pastram aceste facturii pana cand imobilul se vinde, se va casa?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 sep 2020.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122826 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Registre de contabilitate si documente de contabilitate generala

05Iul2023

Factura emisa pentru bon fiscal

de Bajan Camelia valabil la 05 Iul 2023
Intrebare: O factura este emisa pentru bon fiscal. Beneficiarul este din Turcia.Livrarea fiind efectuata pe teritoriul national, la ce rubrica se declara in D394?
24Apr2023

Data inventarierii

de Gabi Popescu valabil la 24 Apr 2023
Intrebare: Avand in vedere faptul ca inventarierea patrimoniului de regula se efectueaza la data de 31.12, stocurile se inventariaza de regula la sfarsitul anului, se constata plusuri minusuri, compensari si se inregistreaza ajustarea TVA pentru minusurile la inventar, iar creantele si datoriile se inventariaza pe baza de extrase, confirmari, pe care le primim de regula pana in luna martie, in decizia de ...
22Nov2022

Dosarul preturilor de transfer. Valoarea tranzactiilor

de Diana Ioana Tabara valabil la 22 Nov 2022
Intrebare: Din cadrul analizei dosarului preturilor de transfer aferent unui an se analizeaza si inregistrarile pe baza de aviz sau astfel de tranzactii se analizeaza in anul in care se emite factura?
04Mai2022

Arhivare documente

de Daniela Manole valabil la 04 Mai 2022
Intrebare: 1. Avand in vedere prevederile OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, am cateva nelamuriri legate de termenul de pastrare de 5 ani la unele, iar altele de 10 ani. Ipotetic, in cazul unui control ANAF, cum se procedeza in situatia in care:- o factura de la un furnizor a fost achitata cu numerar, iar controlul intervine la 7 ani de la achitarea facturii, caz in care nu mai am ...
19Feb2022

Obligativitate intocmire NIR si BC

de Elena Garofil valabil la 19 Feb 2022
Intrebare: Suntem o companie cu profil it, avand peste 200 de angajati. Societatea este platitoare de impozit profit si TVA.Pentru diversele achizitii pe care le facem in cadrul companiei, care sunt situatiile in care se impune intocmirea NIR-ului si bonului de consum (de exemplu: pentru materiale nestocate, inregistrarea in contul 604 este necesara)?
24Oct2021

Receptie marfuri. Documente financiar contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 24 Oct 2021
Intrebare: Care sunt documentele necesare pentru receptiile de marfa si care dintre acestea trebuie arhivate in format fizic? E obligatoriu ca NIR-ul sa fie listat si semnat sau e ok daca apare in sistemul de contabilitate cine a inregistrat NIR-ul si factura de marfa, putandu-se lista la cerere?
x