Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Termen de pastrare documente

valabil la 05 Mar 2023
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Care sunt pasii, procedurile, pentru ca o societate comerciala sa elimine din arhiva sa documente mai vechi de 10 ani? Sunt documente care se pastreaza pe perioada nelimitata? Este obligatorie apelarea la o firma de arhivare?

Este nevoie de un aviz de la Arhivele Statului? Prevederea referitoare la reducerea perioadei de arhivare pentru documentele financiar-contabile si statele de salarii pana la 5 ani se aplica incepand cu ce data?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 mar 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121486 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Registre de contabilitate si documente de contabilitate generala

16Dec2023

Arhivare documente contabile C.A.R.

de Vera Constantin valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Dorim sa ne precizati ce masuri de securitate (incendiu, alte calamitati) suntem obligati sa luam in vederea cresterii gradului de siguranta a tuturor documentelor contabile din incinta CAR, cat si din arhiva (spatiu separat)?
05Dec2023

Arhivare

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 05 Dec 2023
Intrebare: Anul acesta in ianuarie a fost modificata Legea 36 privind pastrarea documentelor financiar contabile.Aceasta se aplica incepand cu documentele anului 2023 sau se aplica si pentru documentele anilor precedenti, de exemplu ultimul an pe care am fi obligati sa il pastram este 2018?
31Mai2023

Distrugere documente financiar contabile la expirarea termenului legal de arhivare

de Bajan Camelia valabil la 31 Mai 2023
Intrebare: Administratorul firmei are la sediul firmei documente financiar contabile mai vechi de 5 ani, pe care vrea sa le distruga prin tocare de catre aparatul de tocat in baza unui proces verbal intocmit.Este corecta aceasta procedura?
18Feb2023

Posibilitatea arhivarii electronice a documentelor

de Bajan Camelia valabil la 18 Feb 2023
Intrebare: Pentru societatile care emit facturile din smartbill si saga si le gestioneaza electronic (adica sunt salvate in foldere luna de luna), mai este necesar ca acestea sa fie listate luna de luna in dosarele contabile? Mentionam ca evidenta contabila se tine in saga si ele se importa, apoi sunt verificate bucata cu bucata.
04Mai2022

Arhivare documente

de Daniela Manole valabil la 04 Mai 2022
Intrebare: 1. Avand in vedere prevederile OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, am cateva nelamuriri legate de termenul de pastrare de 5 ani la unele, iar altele de 10 ani. Ipotetic, in cazul unui control ANAF, cum se procedeza in situatia in care:- o factura de la un furnizor a fost achitata cu numerar, iar controlul intervine la 7 ani de la achitarea facturii, caz in care nu mai am ...
15Apr2022

Resurse umane vs contabilitate. Separarea sarcinilor

de Ionut Jinga valabil la 15 Apr 2022
Intrebare: Cum se face separarea intre sarcinile si atributiile ce tin de contabilitate si sarcinile si atributiile ce tin de resurse umane/compartiment juridic, in ceea ce priveste salariatii, adica in sarcina cui intra intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, a statelor de plata, a pontajelor, a formularelor pentru diferite indemnizatii (somaj, somaj tehnic), a emiterii adeverintelor, a ...
x