Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Transfer intre gestiuni/puncte de lucru. Avizul de insotire a marfii

valabil la 14 Aug 2019
Dana Hristu Raspuns oferit de
Dana Hristu

Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

Intrebare: Daca o societate are 2 puncte de lucru: un magazin vanzare en-gros si un depozit. Gestiunile trebuie sa fie evidentiate separat, iar intre ele marfa poate fi transferata doar cu aviz. Se poate considera gestiune totala firma intrucat depozitul serveste strict pentru pastrarea marfii vandute ulterior prin magazin?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4675

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 aug 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121427 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legislatie

26Mar2024

Mod organizare incasari la un punct de lucru

de Anca Bilas valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: Ne dorim sa infiintam un magazin de desfacere piese de schimb la unul din showroom-urile noastre. De ce trebuie sa tinem cont din punct de vedere al legistatiei/autorizatii/gestiunea stocurilor? In momentul de fata este inregistrat ca si sediu secundar, dar doar ca punct de prezentare al produselor, facturile de vanzare se intocmesc de la sediu central. Putem vinde doar cu factura fiscala si ...
15Mar2024

Vanzare autoturism sub pretul pietei

de Gina Popescu valabil la 15 Mar 2024
Intrebare: O societate a avut leasing financiar pentru o masina, valoare contract leasing 23.000 euro. Acum contractul de leasing financiar s-a incheiat, iar masina este a societatii. Societatea doreste sa vanda masina la o persoana fizica (care nu are nici o legatura cu societatea) la pretul de 5.000 euro. Am verificat preturile de pe piata a masinii respective, iar pe site-urile cu anunturi sunt oferte ...
21Feb2024

Vanzare prin intermediul platformei. Obligatii

de Elena Garofil valabil la 21 Feb 2024
Intrebare: O SRL neplatitoare de TVA vinde articole de creatie artistica printr-o platforma online (etsy.com).Ce obligatii are firma in acest caz, din punct de vedere fiscal si ce raportari se fac (lunar, trimestrial, anual) diferit fata de raportarile uzuale catre ANAF? In general, pentru orice comert electronic, este necesara inscrierea in sistemul OSS sau doar in anumite cazuri, cand se vand produse ...
21Feb2024

Obligatia intocmirii dosarului preturilor de transfer

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Feb 2024
Intrebare: Societatea A administreaza societatea B. Unul din asociati detine mai mult de 25% din partile sociale in ambele societati. Obiectul de activitate al societatii B este inchirierea de imobile. Conform statutului societatii B, administratorul (societatea A) este remunerat cu o suma lunara fixa. In aceasta situatie este nevoie de dosarul preturilor de transfer?
12Feb2024

Ro e-Transport. Vanzari la distanta

de Vera Constantin valabil la 12 Feb 2024
Intrebare: Conform art. LXXIV din OUG 115 s-au adus modificari la sistemul de raportare RO e-Transport in sensul ca de acum in colo pentru toate bunurile achizitionate/livrate intracomunitar sau importate/exportate suntem obligati sa obtinem cod UIT.Societatea noastra face vanzari de bunuri la distanta pentru care a optat sa aplice sistemul OSS (livrari de bunuri catre persoane fizice din Bulgaria). ...
07Feb2024

Inscriere in RO e-Transport societate de transport marfa

de Gina Popescu valabil la 07 Feb 2024
Intrebare: O societate face transport de marfa. Trebuie sa se scrie in ro e-Transport? In ce conditii se face aceasta inscriere si in ce consta din punct de vedere fiscal, contabil si al inregistrarii?
x