Tratamentul fiscal al cheltuielilor si TVA aferente meselor oferite angajatilor in cadrul formarii profesionale

Din cauza numarului mare de angajati TESA, evenimentul nu poate fi organizat la sediul firmei, astfel ca s-a incheiat un contract cu un hotel pentru inchirierea unei sali de conferinta si pentru asigurarea mesei de pranz. Pe factura primita de la hotel, inchirierea salii a fost inregistrata pe cheltuieli cu trainingul angajatilor, iar masa pe cheltuieli nedeductibile.
Cum considerati ca ar trebui tratate corect aceste cheltuieli?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 apr 2025.
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!