Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 13 Februarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Tratamentul fiscal si contabil al cheltuielilor cu cazarea si utilitatile pentru angajati

valabil la 31 Ian 2025Conform legislatiei in vigoare!
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: Societatea a inchiriat un imobil in care sunt cazati 3 angajati ai societatii. Societatea suporta costurile cu cazarea si utilitatile. Va rog sa ne spuneti:

Cum trebuie tratate cheltuielile cu utilitatile (apa, gaze, energie) si chiria? Acestea sunt deductibile la calculul impozitului pe profit?

Ce documente trebuie sa trimita proprietarul pentru decontarea utilitatilor?

Cum trebuie facuta plata utilitatilor? (Societatea achita catre firma de utilitati sau societatea achita catre proprietar in baza decontului?)

Cum se fac inregistrarile in contabilitate pentru decontarea utilitatilor?

Cheltuielile cu utilitatile pot fi considerate venituri in natura pentru angajatii care stau in imobil?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2223

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 31 ian 2025.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 136478 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

29Ian2025

Suportarea si deductibilitatea cheltuielilor cu utilitatile in cazul sediului social din locuinta personala

de Liviu Sapunaru valabil la 29 Ian 2025
Intrebare: Am facturi de utilitati (energie, gaze, convorbiri telefonice) care sunt pe persoana fizica. Pot sa trec 50% din valorile lor pe societate, avand in vedere ca sediul societatii este in locuinta mea, conform contractului de comodat?
26Ian2025

Transfer si achitare creditori diversi

de Costin Istrate valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: Daca la finalul anului inchei cu cheltuieli pe decont achitate de catre administrator prin decont din banii sai si contul 542 intra pe minus, dat fiind ca nu am voi sa creditez in numerar, este mai ok sa trec suma de pe 542 pe creditori diversi? Mentionez ca nu am numerar in casa sa achit valoarea decontului. Ce pot sa fac ca sa fie ok?
21Ian2025

Bonificatii la impozit

de Anca Ivanov valabil la 21 Ian 2025
Intrebare: In ce conditii se acorda bonificatiile la impozit micro/impozit pe profit? Beneficiaza si o societate care a trecut de la impozit micro la impozit pe profit?
19Ian2025

Inregistrare factura de penalitati

de Mihaela Corneanu valabil la 19 Ian 2025
Intrebare: Am primit in e-Factura, de la un furnizor, mai multe facturi de penalitati pentru plata cu intarziere. La momentul primirii, am trimis mesaj in e-Factura, specificand ca nu recunoastem facturile si ca nu le vom inregistra, solicitand stornarea acestora. Furnizorul nu a livrat marfa la timp, desi platisem in avans 50% din valoare. Ulterior, a livrat partial, cu defecte, am facut retururi si, in ...
16Ian2025

Decizie interna anuala cu privire la numerotarea documentelor financiar-contabile

de Mihaela Corneanu valabil la 16 Ian 2025
Intrebare: Cautam un model de decizie pentru numerotarea documentelor (facturi, chitante, avize) pentru anul 2025. Puteti sa ne oferiti un exemplu sau un ghid?
15Ian2025

Achizitii carnet producator

de Gabi Popescu valabil la 15 Ian 2025
Intrebare: Societatea A cumpara bovine si furaje pe Fila de carnet agricol. Fila de carnet agricol este emisa de o persoana fizica cu CNP.Pot face plata pe baza filei de carnet agricol (in limita a 10.000 lei de fila) doar in baza acelei file de carnet agricol sau am nevoie de o dispozitie de plata sau alt document care sa dovedeasca plata? Daca primesc o fila de carnet agricol de maxim 8.000 lei, pot sa ...
x