Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 18 Ianuarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Tratamentul TVA si inregistrarile contabile pentru subcontractarea si livrarea unui produs finit intre Romania si Franta

valabil la 02 Dec 2024
Liviu Sapunaru Raspuns oferit de
Liviu Sapunaru

Consultant fiscal, Expert Contabil, Practician in Insolventa

Intrebare: O societate comerciala din Romania, platitoare de impozit pe profit si inregistrata in scopuri de TVA, a primit o comanda pentru executarea unui produs finit de la clientul X, persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA in Franta. Intrucat nu a putut obtine produsul finit la termenul agreat cu clientul, societatea a subcontractat lucrarea partenerului Y, inregistrat in scopuri de TVA tot in Franta. Partenerul Y a achizitionat materia prima necesara obtinerii produsului finit si, dupa prelucrarea acesteia, a livrat-o direct clientului X din Franta, factura aferenta fiind emisa catre societatea din Romania. Ulterior, societatea din Romania a emis o factura clientului X din Franta.

Va rugam sa ne ajutati cu monografia contabila aferenta acestor tranzactii. De asemenea, va rugam sa ne precizati care sunt documentele necesare pentru justificarea transportului pe teritoriul Frantei intre societatile X si Y.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2892

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 dec 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 134792 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Monografii contabile

18Ian2025

Inregistrare subventie primite pentru achizitie utilaj.

de Elena Garofil valabil la 18 Ian 2025
Intrebare: Am achizitionat in 06.02.2023 un utilaj finantat prin programul IMM PROD. Acest credit a fost integral rambursat de catre firma la sfarsitul perioadei de gratie a platii dobanzii, respectiv in noiembrie 2024. In ianuarie 2025, am incasat o componenta nerambursabila de 10% din valoarea utilajului, respectiv a creditului. Amortizarile aferente utilajelor au fost inregistrate pana la momentul ...
16Ian2025

Cost de achizitie a unui bun

de Mariana Prejbeanu valabil la 16 Ian 2025
Intrebare: La o firma neplatitoare de TVA, achizitionam un aparat de epilare definitiva in valoare de 1.930 USD, iar transportul costa 1.150 USD.Va rog sa-mi spuneti daca receptia trebuie facuta separat astfel:371 = 401 1.930 USD (aparat de epilare)624 = 401 1.150 USD (transport)sauInregistram impreuna astfel:371 = 401 3.080 USD (aparat de epilat, incluzand transportul)?As dori sa stiu daca pretul ...
16Ian2025

Depozit overnight. Monografie contabila

de Georgiana Mierloiu valabil la 16 Ian 2025
Intrebare: Care este monografia contabila in cazul unui depozit overnight?
14Ian2025

Inregistrare marca OSIM

de Vera Constantin valabil la 14 Ian 2025
Intrebare: Societatea, in luna iunie, a inceput demersurile pentru inregistrarea marcii la OSIM. Inregistrarea contabila la data achitarii facturii a fost:205 = 401 - 3.000 lei / 401 - 5121 - 3.000 lei.In luna decembrie s-a incasat de la EUIPO (Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuala) suma de 360,02 EUR in contul de euro (voucher acordat pentru inregistrarea marcii).Este corecta ...
08Ian2025

Utilizarea metodei inventarului intermitent in contabilitatea activitatilor de service auto

de Liviu Sapunaru valabil la 08 Ian 2025
Intrebare: Pentru activitatea de service auto se achizitioneaza piese de schimb doar pentru masinile aflate in reparatie, in urma unui proces de constatare tehnica, astfel incat piesele se consuma imediat si nu raman pe stoc. Ele se factureaza cu un adaos comercial de 2-3%, iar in devizul anexa la factura sunt evidentiate separat piesele si manopera. Avand in vedere ca firma are mai multe activitati, iar ...
10Ian2025

Activitate desfasurata de catre o gradinita privata

de Gina Popescu valabil la 10 Ian 2025
Intrebare: Gradinita particulara Kinderlachen a fost autorizata prin ordin al Ministerului Educatiei sa desfasoare activitate de invatamant preuniversitar. Gradinita Kinderlachen a fost inregistrata la ANAF cu CIF propriu. Activitatea gradinitei Kinderlachen este desprinsa din Asociatia Copiilor Vorbitori de Limba Germana, de la care a preluat mijloacele fixe. 1. Cum se inregistreaza, la Gradinita ...
x