Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Martie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



TVA la incasare. Anulare cod de TVA. Tratament TVA neexigibila

valabil la 14 Mar 2025Conform legislatiei in vigoare!
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: O societate comerciala, care pana la data de 31.12.2024 a aplicat TVA la incasare, are de incasat la aceasta data facturi mai vechi emise pentru clienti, al caror TVA este inregistrata ca neexigibila. De la 1.03.2025, aceasta suspenda activitatea la Registrul Comertului si se va anula codul de TVA.

Ce se intampla cu TVA acestor facturi neincasate si ce declaratii trebuie depuse?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Cod CAEN: 7500

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 mar 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Completeaza formularul si TESTEAZA GRATUIT - Beneficiaza de oferta noastra speciala
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cod TVA anulat

20Mar2025

Declaratii in cazul codului de TVA anulat ca urmarii a inactivitatii

de Anca Bilas valabil la 20 Mar 2025
Intrebare: Am o societate care, in luna februarie, a fost declarata inactiva (din cauza expirarii sediului social). In perioada 18.02.2025 - 27.02.2025, a fost inactiva, iar incepand cu data de 28.02.2025 a devenit activa (firma este si platitoare de TVA). In data de 19.02.2025, firma a emis o factura catre firma X in valoare de 10.000 lei, cu tot cu TVA, fara a sti ca a fost declarata inactiva. In perioada ...
17Mar2025

Cod de TVA anulat. Obligatii declarative si de plata

de Monica Cernea valabil la 17 Mar 2025
Intrebare: O societate care desfasoara activitate de inchiriere bunuri imobile are codul de TVA anulat din oficiu, intrucat a fost declarata inactiva pentru expirarea duratei de detinere a sediului social. Ulterior, s-a facut prelungirea sediului social la ONRC si s-a solicitat reactivarea la ANAF. La data anularii codului de TVA, societatea inregistreaza TVA de recuperat. In perioada in care a avut codul ...
13Mar2025

Societate inactiva

de Gabi Popescu valabil la 13 Mar 2025
Intrebare: In conditiile in care societatea este suspendata pe o perioada de 3 ani, totusi aceasta primeste in continuare facturile de telefonie, precum si eventuale facturi de contabilitate, care sunt primite prin e-Factura si nu pot fi ignorate, deci trebuie inregistrate in contabilitate, este corect sa fie inregistrate in continuare? In aceste conditii, cum se procedeaza cu TVA din aceste facturi? Se ...
10Mar2025

Achizitie furnizor cod anulat de TVA

de Mugur Durgheu valabil la 10 Mar 2025
Intrebare: Cum vom inregistra o factura de achizitie marfa emisa si incarcata in SPV cu TVA, daca la data emiterii, furnizorului i s-a anulat din oficiu inregistrarea in scopuri de TVA?
26Feb2025

Cod de TVA anulat

de Ramona Balasu valabil la 26 Feb 2025
Intrebare: In luna februarie 2025 dorim sa emitem factura de discount catre un client, care are codul de TVA anulat din luna noiembrie 2024. Marfa pentru care se va emite factura de discount este livrata in iunie 2024 si este cu taxare inversa.Factura de discount o emitem cu taxare inversa sau cu cota de 9% (marfa livrata este floarea-soarelui)?
27Feb2025

Trecere la neplatitor de TVA prin optiune

de Olguta Crevelescu valabil la 27 Feb 2025
Intrebare: Societatii i-a fost anulat codul de TVA in 2020 din cauza faptului ca nu a depus doua trimestre consecutive deconturile de TVA. In perioada 2020-2023 nu a desfasurat activitate economica. In 2024 a desfasurat activitate economica, a emis facturi si a efectuat achizitii intracomunitare de bunuri. Pentru facturile emise, a colectat, declarat si achitat TVA-ul. In ianuarie 2025, a reobtinut codul de ...
x