Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Vanzari produse catre salariati

valabil la 29 Nov 2019
Ionut Jinga Raspuns oferit de
Ionut Jinga

consultant fiscal

Intrebare: Firma doreste sa permita salariatilor sa cumpere produse direct din depozitul firmei cu un discount de 15% solicitandu-se plata in numerar la momentul cumpararii.

1. Discountul este tratat fiscal ca venit salarial?

2. Pentru salariatii care lucreaza la sediul firmei se poate emite factura si bon fiscal in aceeasi zi in care se livreaza produsele, dar vor exista si salariati care nu lucreaza la sediul firmei (agenti comerciali) si care vor dori sa cumpere (acestora li se poate trimite marfa printr-un sofer al firmei care va incasa contravaloarea marfii aducand banii la firma in ziua urmatoare, dar firma nu poate emite doar factura fara bon fiscal intrucat nu incaseaza banii in ziua livrarii ci in ziua urmatoare). In acest caz se poate folosi chitanta in locul bonului fiscal?

3. Firma, avand ca obiect de activitate comert cu ridicata, este obligata sa achizitioneze casa de marcat pentru aceste livrari catre salariati (in legea privind casele de marcat se prevede ca acestea se utilizeaza pentru prestari servicii si comert cu amanuntul catre populatie)?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: Comert cu ridicata produse lactate

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 29 nov 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Livrari de bunuri

22Apr2024

Tratament fiscal din punctul de vedere al TVA

de Anca Bilas valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: Sunt cazuri in care primim reclamatii de la clienti externi pentru defecte de calitate. Daca emitem factura de reducere pentru reclamatii aceasta se emite tot fara TVA? Urmeaza regimul de scutire al livrarii? Se declara factura cu reducerea in D300 si D390? In cazul unor clienti mari din SUA ca si RH acestia au sistem informatic in care noi ne incarcam facturile aferente livrarilor, iar la ...
22Apr2024

Factura client SUA cu livrare la depozitul din Italia

de Gina Popescu valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: Avem o livrare de mobilier catre un client din SUA; factura se emite catre clientul din SUA, insa marfa este livrata in comunitate (Italia). Clientul are un depozit in Italia de unde o livreaza el catre SUA sau in alt caz au fost transportate mostre in Italia pentru participarea la targul de mobila a clientului din SUA. Livrarea in cele 2 cazuri se considera export sau livrare ...
11Apr2024

Livrari intracomunitare de produse din tabla. Codul UIT

de Vera Constantin valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Pentru o societate care face livrari intracomunitare de produse din tabla, fara risc fiscal, exista vreo obligatie privind RO-e-Transport? Precizam ca transportul este efectuat de o societate de profil si nu de producatorul bunurilor.
10Apr2024

Aspecte fiscale si contabile livrare bunuri

de Anca Bilas valabil la 10 Apr 2024
Intrebare: Avem un client la care livram doua produse cu marfuri ridicate din doua locuri: una din Danemarca si celalalt de la sediul societatii din Romania.Exista posibilitatea sa facem doua facturi sau una cu conditii/loc de livrare diferite dupa cum urmeaza: sa se faca doua facturi din RO: o factura pentru produsul 1 cu ridicare din Danemarca cu incorterm FCA Svendborg sau EXW Svendborg si o alta ...
30Mar2024

Regimul OSS 2024. Vanzari Bulgaria

de Vera Constantin valabil la 30 Mar 2024
Intrebare: O societate din Romania platitoare de TVA vinde produse pe 3 platforme:1. Platforma Amazon din Germania, stocul de produse ajunge in depozitul din Germania si de acolo se vinde atat catre clienti persoane fizice din Germania, cat si catre clienti din alte tari UE si non-UE. Pentru aceasta operatiune societatea este inregistata in scop de TVA in Germania unde plateste TVA aferenta vanzarilor ...
16Feb2024

Aspecte fiscale dropshipping Spania, Romania, Cehia, Ungaria, Polonia

de Anca Bilas valabil la 16 Feb 2024
Intrebare: O societate din RO s-a inregistrat pe o platforma de dropshipping si primeste comenzi din diferite tari din UE (Polonia/Cehia/Ungaria). Comenzile sunt procesate de catre platfoma de dropshipping si livreaza marfa din Spania. Societatea din RO primeste factura de marfa de la societatea din Spania, scutita pentru ca efectueaza o livrare intracomunitara.1. Cum se declara factura primita de la ...
x