Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Venituri din arenda. Plata arendei aferenta anilor din urma in anul curent. Tratament fiscal

valabil la 23 Feb 2019
Otilia-Mihaela Roman Raspuns oferit de
Otilia-Mihaela Roman

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: Daca o societate are incheiat un contract de arenda cu o persoana fizica (care este si asociat) care nu si-a incasat arenda pentru ultimi 7 ani , iar acum vrea sa recalculez din ani din urma si sa platesc daca arenda nu a fost calculata si inregistrata in anii anteriori pot sa calculez si sa retin impozit si CASS?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 feb 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123040 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

24Apr2024

Impozitare venituri din alte surse

de Ionut Jinga valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: Referitor la cheltuielile cu instalarea si poroiectarea unui sistem de alarma la sediu social, inregistrat in baza unui contract de comodat de catre o PJ de la o PF, in contractul de comodat se mentioneaza comodatarul (PJ) se obliga sa suporte cheltuielile ocazionate de folosirea spatiului, precum si cele de intretinere ale acestuia, cat si cele de renovare al acestuia pentru buna desfasurare a ...
22Apr2024

HoReCa. Scadere din evidenta produse improprii consumului. Tratament fiscal

de Elena Garofil valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: In cadrul unei companii din domeniul HoReCa, platitoare de impozit pe profit, exista periodic produse care fie nu se vand si se strica, fie nu ies corespunzatoare din procesul de productie si nu pot fi vandute, fie se fac probe pentru produse ce urmeaza a fi introduse in meniu ulterior. Ce documente ar trebui de intocmit pentru a scadea din gestiune produsele si materiile prime aferente, ...
22Apr2024

Stingerea unei creante prescrise in conformitate cu reglementarile fiscale si contabile

de Liviu Sapunaru valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: O societate X platitoare de impozit pe profit are o suma imprumutata catre o societate Y in valoare de 53.000 lei aferenta anului 2014. In anul 2015 societate Y a intrat in insolventa. Mentionam faptul ca societatea X nu s-a incris la masa credala, stiind ca nu existau sanse de recuperare si nu a creat nici provizioane. Cum se poate stinge datoria din balanta societatii X? Este deductibila ...
21Apr2024

Cheltuieli cu achizitia de plante ornamentale. Tratament fiscal

de Ionut Jinga valabil la 21 Apr 2024
Intrebare: O firma cu activeaza in domeniul IT incheie un contract cu o firma de prestari servicii intretinere plante/flori ornamentale (de birou). Serviciile sunt prestate saptamanal. Plantele sunt amplasate in toate birourile unde angajatii isi desfasoara activitatea si nu deservesc doar anumite spatii unde pot avea loc intalniri cu potentiali clienti care sa conduca la generarea de beneficii economice ...
13Apr2024

Servicii formare profesionala a angajatilor

de Gina Popescu valabil la 13 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra organizeaza cursuri de formare profesionala. Cursurile se organizeaza la o anumita locatie, pe o perioada de 3 zile. Pachetul oferit cursantilor include si masa de pranz, pentru ca o zi de curs: 4 ore prima parte, pauza masa pranz 1 ora, 4 ore a doua parte. Pe factura primita este evidentiata chiria pentru sala de evenimente si separat masa servita cursantilor.Cum ar trebui ...
11Apr2024

Tratament fiscal asigurare voluntara de sanatate contract de mandat

de Anca Bilas valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Se plateste o asigurare voluntara de sanatate pentru adminstratorul firmei, angajat in baza unui contract de mandat. Cum trebuie tratata aceasta cheltuiala? Este cheltuiala deductibila sau nedeductibila in 2024?
x