Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 12 Iulie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Registru unic de control

valabil la 04 Iun 2024Conform legislatiei in vigoare!
Mariana Prejbeanu Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Societatea (SRL) isi schimba denumirea si isi continua activitatea sub vechiul cui, fara a i se modifica sediul social.

Este necesar sa fie achizitionat alt registru unic de control, ca urmare a modificarii denumirii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6190

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 04 iun 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 126478 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Registre de contabilitate si documente de contabilitate generala

09Mai2024

Incasare prin agenti de vanzari

de Vera Constantin valabil la 09 Mai 2024
Intrebare: Este vorba despre o unitate de productie care distribuie produsele prin proprii angajatati, atat in localitate, cat si in tara. In unele cazuri acesti agenti de vanzari incaseaza contravaloarea marfii in numerar. Chitanta aferenta se elibereaza dintr-un soft centralizat. Problema este ca la sediu chitanta apare in sistem, dar banii fizic pot ajunge si in 2-3 zile in casierie. Cum se ...
29Apr2024

Inregistrari in Registrul jurnal

de Elena Garofil valabil la 29 Apr 2024
Intrebare: In cazul in care avem niste decontari interne cu conturi extrabilantiere (de venit si cheltuiala), pentru a avea o evidenta mai buna a punctelor de lucru (rezultate pe unitati de lucru), acestea pot sa apara in registrul jurnal? Mentionam ca aceste documente nu apar in balanta, declaratii sau jurnalele de cumparari si vanzari.
22Sep2023

Registru de casa punct de lucru

de Constanta Popa valabil la 22 Sep 2023
Intrebare: O societate comerciala, profil comert cu amanuntul, desfasoara activitate la sediul social din Arad si la un punct de lucru fara personalitate juridica, din aceeasi localitate. La punctul de lucru din Arad nu se efectuaza plati, doar incasari, iar societatea completeaza un singur registru de casa, centralizat. In luna septembrie se mai deschide un punct de lucru, tot profil comert cu amanuntul, ...
15Mai2023

Registrul unic de control pierdut

de Olguta Crevelescu valabil la 15 Mai 2023
Intrebare: Daca pentru un punct de lucru al societatii (inchis) nu se mai gaseste registrul unic de control, cum procedez?
04Mai2022

Arhivare documente

de Daniela Manole valabil la 04 Mai 2022
Intrebare: 1. Avand in vedere prevederile OMFP 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, am cateva nelamuriri legate de termenul de pastrare de 5 ani la unele, iar altele de 10 ani. Ipotetic, in cazul unui control ANAF, cum se procedeza in situatia in care:- o factura de la un furnizor a fost achitata cu numerar, iar controlul intervine la 7 ani de la achitarea facturii, caz in care nu mai am ...
11Feb2022

Arhivarea electronica a facturilor. Aspecte de procedura fiscala

de Ionut Jinga valabil la 11 Feb 2022
Intrebare: Dorim sa implementam arhivarea electronica a documentelor financiar contabile, in special facturile de furnizori pentru ultimii 10 ani.1. Facturile emise de furnizorii de transport ce au atasate CMR, avize si alte documente ce atesta efectuarea transportului, respectiv dupa arhivarea electronica pot fi distruse sau este necesar sa le pastram si in format fizic? Facturile primite de la ...
x