Cum utilizez site-ul
Pentru a avea acces la informatiile din Portalcontabilitate.ro, trebuie sa te inregistrezi. Acceseaza sectiunea drepta/sus a portalului -"Creeaza cont". Odata completate toate campurile cerute, apasa butonul "Trimite". Vei primi imediat, in casuta de email pe care ne-ai furnizat-o, un mesaj prin care esti rugat sa confirmi inregistrarea in portal.
Odata efectuata plata abonamentului, contul tau devine activ si te poti loga in portal folosind username-ul si parola alese. Iata cum poti utiliza informatia din portal:
1. poti accesa fiecare intrebare si raspuns din toate domeniile existente in portal.
De exemplu, daca esti interesat/a de probleme si solutii privind impozitul pe profit, da click pe domeniul "Taxe si impozite" si apoi alege subdomeniul "Impozit pe profit", din subdomeniile care se deruleaza in partea stanga a ecranului. In centrul ecranului vor aparea toate intrebarile si raspunsurile postate pana acum in portal cu privire la aceasta tema.
Fiecare intrebare are postat numele autorului care a oferit solutia si poti afla mai multe despre acesta prin click pe numele lui.
2. poti trimite/adresa intrebari specialistilor nostri.
In SCRIS
Daca niciuna dintre intrebarile aflate in sectiunea de impozit pe profit nu se aseamana cu problema cu care va confruntati, puteti trimite intrebare dvs. din sectiunea "Adreseaza o intrebare" aflata mereu in partea stanga sus a ecranului.
TELEFONIC
Serviciul de consultanta telefonica personalizata este disponibil:
A. Zilnic, de luni pana vineri, intre orele 11:00-13:00 (in cazul abonamentelor de 24 sau 36 de luni)
B. Saptamanal, in ziua de MARTI, intre orele 17:00-19:00 (in cazul tuturor tipurilor de abonamente: 3/6/12/24/36 de luni)
(exceptand zilele de sarbatoare legala)
Aceasta poate fi accesata:
- direct, prin telefon, apeland numarul 0759.052.731;
- prin programare online - este necesar sa te inregistrezi in contul tau din portal, sa apesi butonul "Consultanta telefonica" din bara de meniu si sa completezi formularul cu datele cerute.
In cadrul apelului, primesti solutii pe loc, iar daca ai intrebari din domenii diferite, ne asiguram ca alocam consultanti specializati pentru raspunsuri clare si aplicabile.
Pentru a oferi sprijin eficient fiecarui abonat, abonamentele includ 30 de intrebari pe an (in scris sau telefonice).
Este indicat sa formulezi intrebari punctuale, pentru raspunsuri la obiect.
Fiecare operatiune economica distincta va fi contorizata separat.
Pentru o desfasurare optima, utilizarea serviciului de consultanta telefonica se face in limitele unui acces echilibrat si eficient. Astfel fiecare apel telefonic va fi dedicat solutionarii unei singure intrebari, care trebuie sa fie formulata clar si concis, astfel incat sa poata fi clarificata intr-o convorbire de cel mult 15 minute. Acest lucru ne permite sa oferim asistenta de calitate si sa sprijinim un numar cat mai mare de clienti in solutionarea rapida a problemelor contabile.
Daca preferi sa discuti cu un anumit consultant, il poti solicita atat cand apelezi, cat si mentionandu-l in formularul de programare online.
Pentru situatii mai complexe, care necesita o analiza detaliata, este mai potrivit sa optezi pentru serviciul de consultanta in scris, disponibil in sectiunea „Adreseaza o intrebare”.
Suntem aici pentru a te ajuta sa iei cele mai bune decizii contabile si fiscale!