Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Iulie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Eliminare din arhiva avize de insotire

valabil la 05 Iul 2024Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: Firma are in acest moment un set de avize comandate in anul 2018 de la Tipografie (pe suport de hartie autocopiativ pe care se imprima cu imprimanta cu ace). Acest set are urmatoarele serii: 2073969 - 2075000. Avand in vedere ca activitatea firmei s-a redus si dorim sa nu mai folosim aceste avize tiparite datorita noului program avem posibilitatea de a tipari pe hartie (2 sau 3 exemplare), de a converti in format pdf, si posibilitatea de a converti in fisier de tip XML daca se va solicita pe viitor prin sistemul e-Factura. De asemenea firma si-a mutat sediul fiscal intr-o noua locatie. Pe avizele vechi a ramas adresa veche.

In acest sens va rog sa ne comunicati ce trebuie sa facem pentru a casa aceste avize? Este posibil ca in sistem sa continuam cu prima serie libera 2073969 prin tiparire pe hartie pentru a avea continuitate? Ce trebuie sa raportam in declaratia D394 legat de aceste avize care se vor casa? CE alte recomandari considerati sa luam in considerare?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 iul 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 126810 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

09Iul2024

Raport zilnic casa de marcat

de Vera Constantin valabil la 09 Iul 2024
Intrebare: In data de 20.06 se utilizeaza casa de marcat pentru un serviciu in valoare de 500 lei prestat unei persoane fizice; nu se scoate insa raportul zilnic din casa de marcat, decat in 03.07.2024. Pe raportul lunar 01-30.06 suma de 500 lei nu este cuprinsa.Cand se inregistreaza cei 500 lei in contabilitate pentru a nu rezultat diferente intre ce se raporteaza la ANAF din casa de marcat si ...
30Iun2024

Transport cereale. Tichet de cantar

de Vera Constantin valabil la 30 Iun 2024
Intrebare: Buna ziua!daca avem marfa depozitata in magazie (cereale) pentru livrare pe o distanta mai mica de 70 km este necesar tichet de cantar sau doar aviz de expeditie?
29Iun2024

Expediere marfuri din custodie catre client. Codul UIT

de Vera Constantin valabil la 29 Iun 2024
Intrebare: Firma A care este furnizor de bunuri cu risc fiscal (piatra sparta) emite la clientul x o factura si face un proces verbal de custodie, prin care firma x lasa in custodie marfa la sediul firmei A. La data facturarii, furnizorul A transmite factura in SPV conform reglementarilor. Cand produsele se livreaza efectiv, acestea vor fi incarcate de la sediul A si vor fi transportate la locatia firmei y ...
25Apr2024

Formulare tipizate pierdute

de Gina Popescu valabil la 25 Apr 2024
Intrebare: Societatea in cauza factureaza catre clientii sai pe tipizat facturi fiscale. Formularele necompletate a facturilor tipizate personalizate sunt comandate si stocate la sediul social, la punctele de lucru sunt trimise prin firma de curierat cu documente aferente. In luna aprilie s-a trimis prin firma de curierat un top de facturi fiscale tipizate personalizate necompletate (750 bucati) la punctul ...
03Oct2023

OMFP 2634/2015

de Gabi Popescu valabil la 03 Oct 2023
Intrebare: In 2023 a aparut Ordinul 1447/2023 privind documentele financiar contabile. De cand si cum se aplica acesta? la data de astazi, octombrie 2023, societatea are in arhiva documente cum ar fi facturi de vanzare sau avize de insotire a marfii emise in perioada 2013-2015. Acestea pot fi distruse sau noile prevederi ale Ordinului 1447/2023 se aplica doar cu documentele emise dupa data publicarii ...
29Aug2023

Obligatia de a intocmi aviz de insotire a marfii

de Anca Ivanov valabil la 29 Aug 2023
Intrebare: O societate doreste sa vanda catre persoane fizice produs finit (beton) prin casa de marcat. Este obligatorie emiterea avizului de insotire a marfii? Mentionez ca transportul este de persoane fizice.
x