Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Septembrie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Plata impozit retinut pentru chirie

valabil la 09 Apr 2024Conform legislatiei in vigoare!
Daniela Manole Raspuns oferit de
Daniela Manole

Economist

Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de inchiriere spatiu cu o persoana fizica pe o perioada de 5 ani, cu conditia platii unui avans de 20% din suma celor 5 ani, la inceputul contractului (suma totala a contractului este de 330.000 lei,s uma bruta, iar avansul de 66.000 lei). Ulterior se va plati in fiecare luna, suma ramasa de 4.400 lei, pe o perioada de 5 ani.

Va rugam sa ne precizati cand datoram impozitul pe chirie (si pentru avans).

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 09 apr 2024.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 129377 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Activitati agricole

18Sep2024

Contract de arenda

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 18 Sep 2024
Intrebare: O societate are incheiat un contract de arenda cu o persoana fizica, din total teren arendat o parcela revine persoanei fizice (adica 100% din productie pentru acea parcela) pentru care aceasta plateste societatii lucrarile agricole.Cum trebuie privita aceasta parcela?
01Sep2024

Arenda. Intocmire factura

de Nicolae Liviu valabil la 01 Sep 2024
Intrebare: O societate comerciala are incheiat un contract de arenda cu o persoana fizica, in care este prevazuta valoarea neta exprimata in produse, de exemplu: 940 kg/ha la pretul pietei, TVA de 9%.Cum trebuie sa arate factura de iesire? De exemplu: 940 kg * 0,75 lei = 705 lei + TVA de 9%, total factura = 705 lei + 63,45 lei (9% din 705 lei) = 768,45 lei. Sau totalul facturii ar trebui sa fie de 705 ...
01Sep2024

Contract de arendare. Emitere factura

de Diana Ioana Tabara valabil la 01 Sep 2024
Intrebare: O societate comerciala acorda arenda persoanelor fizice conform contractelor incheiate. In contract este stipulat ca se acorda 800 kg de grau la hectar, iar arendasul a acordat 80 litri de ulei/ha. Uleiul a fost achizitionat la preturi diferite de 5,45 lei + TVA sau 6,09 lei + TVA.Cum procedam la emiterea facturii pentru uleiul acordat? Exista un pret ANAF pentru ulei in cazul valorificarii ...
17Aug2024

Impozitarea veniturilor din arenda

de Georgiana Mierloiu valabil la 17 Aug 2024
Intrebare: O persoana fizica urmeaza sa incaseze in luna august 2024 venit din arenda. In contractul de arenda este specificata suma de 20.000 lei, fara a se mentiona daca este vorba despre venit brut sau net. In aceasta situatie, in opinia dumneavoastra, modul de calcul de mai jos al taxelor de plata pe acest venit este corect?Deducere forfetara: 20.000 x 20% = 4.000 leiVenit net: 16.000 leiImpozit ...
08Aug2024

Impozitare venituri din chirii la societate

de Georgiana Mierloiu valabil la 08 Aug 2024
Intrebare: Societatea comerciala are inchiriat un spatiu in care isi desfasoara activitatea. Spatiul este inchiriat de la o persoana fizica care are cod de TVA. Pentru aceasta chirie societetea primeste factura de la persoana fizica, pe codul de TVA, iar chiria este cu TVA. Nelamurirea mea este daca eu trebuie sa ii aplic retinerea la sursa a impozitului pentru chirie avand in vedere ca primesc o factura. ...
07Aug2024

Cheltuieli utilitati in baza unui contract de inchiriere

de Anca Bilas valabil la 07 Aug 2024
Intrebare: O persoana fizica inchiriaza un spatiu unei firme platitoare de TVA. In contractul de inchiriere se specifica, chiriasul va suporta cheltuiala cu utilitatile. Va rog o monografie contabila. Persoana fizica trebuie sa refactureze utilitatile?
x