Institutie publica - spital. Finantare. Inregistrari contabile
Contractul de finantare este incheiat intre AMPOSDRU si Asociatia Regionala pt dezv sociala, iar spitalul nostru este Partener1
-spitalul contribuie cu 2% din surse proprii
Pana in prezent am primit contravaloarea unei cereri de prefinantare in contul deschis la trezorerie de prefinantare din care s-au achitat salarii si 2 facturi de mobilier
Am trimis cererea de rambursare a cheltuielilor nr 1 pentru cheltuieli de personal iar cererea nr.2 de rambursare pentru ch de personal si 2 facturi mobilier Rambursarea ch pentru facturi se face la val fara tva? Pana la sfarsitul lunii vom primi cval primei cereri de rambursare.
Intrebari
1.Cum se inregistreaza prefinantarea in contabilitate, respectiv platile din contul de prefinantare salarii si facturi?
2.Cum inregistrez prima cerere de rambursare? depunerea cererii si incasarea ei
3. Voi primi bani pentru salariile pe care deja le-am achitat din prefinantare, pot reintregi veniturile mele proprii pentru ca eu am platit in fiecare luna salarii intrucat prefinantarea s-a terminat iar eu eram obligata sa le platesc salariile Am voie sa platesc salariile din veniturile proprii ale spitalului urmand sa reintregesc aceste venituri la primirea cererii de rambursare sau in bugetul de venituri si ch al spitalului sa trec la sursa de finantare venituri proprii buget pentru ch de personal prin contract trebuie sa vin cu 2% cofinantare din veniturile proprii
3.Cum inregistrez cofinantarea mea de 2%pentru proiect?
4.Cum inregistrez retinerea procentului de 20% pentru recuperarea prefinantarii din cererea de rambursare?
Multumesc
Sper ca am dat toate detaliile necesare
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 dec 2014.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 123183 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!