Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Noiembrie 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Specialistii live


Registre de contabilitate si documente de contabilitate generala

13Nov2019

Termen de pastrare documente financiar-contabile

de Constanta Popa valabil la 13 Nov 2019
Intrebare: In normele de aplicare ale O.M.F.P. nr. 2634/2015, la punctul 39 este prevazuta perioada de pastrare pentru documentele din anexa 4 ca fiind de cinci ani, daca necesitatile entitatii nu impun o perioada mai mare. Punctul 38 prevede ca termenul de pastrare a registrelor si a celorlalte documente financiar-contabile este de zece ani, iar punctul 36 ca entitatile au obligatia pastrarii in arhiva lor ...
06Nov2019

Pastrarea documentatiei contabile si fiscale si a altor documente

de Vera Constantin valabil la 06 Nov 2019
Intrebare: Societatea noastra este persoana impozabila in Romania cu asociat unic (persoana juridica din Elvetia, care detine si 100% din capitalul social al societatii din Romania, perioada mai mare de 2 ani). Asociatul unic decide la nivel de grup ca actele firmei in original: CUI, act constitutiv, certificat de TVA, actele de functionare etc., sa fie pastrate in Elvetia.Pe langa Legea 82/91, ...
03Sep2019

Inventariere obiecte de inventar

de Marilena Radulescu valabil la 03 Sep 2019
Intrebare: Care este formularul de lista de inventariere folosit pentru inventarierea obiectelor de inventar? Cum se completeaza acesta?
13Aug2019

Arhivare documente justificative

de Olguta Crevelescu valabil la 13 Aug 2019
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti cat timp trebuie pastrate in arhiva firmei urmatoarele documentele justificative: - facturi client- facturi furnizori- deconturi personal- documente justificative pentru cheltuieli
16Aug2019

Inventariere in cursul anului. Registrul inventar

de Irina Dumitrescu valabil la 16 Aug 2019
Intrebare: Daca ne hotaram sa efectuam inventarul anual la alta data decat 31 decembrie, sa zicem la 30 septembrie, cum se procedeaza la intocmirea registrului inventar la 31 decembrie - se trec soldurile de la 31 decembrie? Cum se evidentiaza diferentele de la inventariere in registru? Sunt si alte aspecte de care ar trebui sa tinem cont?
30Iul2019

Pastrarea documentelor comerciale. Implicatiile OMFP 2635

de Anca Ivanov valabil la 30 Iul 2019
Intrebare: Care este procedura de urmat privind obigativitatea legala de a pastra/ arhiva Certificatele de calitate materie prima, primite de la furnizori? Care este obligatia legala de a pastra fizic aceste documente? Este suficienta pastrarea acestor documente scanate (PDF) pe serverele companiei? Care este termenul minim necesar pastrari acestor documente? Care este termenul minim pentru arhivarea ...
23Feb2019

Activitate de dezmembrari auto. Documente financiar-contabile si speciale. Monografie contabila

de Otilia-Mihaela Roman valabil la 23 Feb 2019
Intrebare: Pentru o firma ce se ocupa cu dezmembrari auto ce documente de contabilitate primara (registre etc.) este nevoie sa se intocmeasca atat pentru desfasurarea activitatii, de la intrarea vehiculului in societate si pana la vanzarea diverselor componente rezultate in urma dezmembrarii cat si pentru controlul diferitelor institutii( politie, mediu, etc)? Care este codul registrelor cu trimitere la ...
15Feb2019

Regimul documentelor financiar-contabile. OMFP 2634/2015

de Anca Ivanov valabil la 15 Feb 2019
Intrebare: O microintreprindere este neplatitoare de TVA. Care sunt obligatiile privind salvarea si tiparirea urmatoarelor situatii:cheltuieli/ venituri in avansjurnale cumparari/ vanzarisituatie furnizorisituatie clientiregistrul jurnalregistrul imobilizarilorregistrul de casajurnal de banca?Pana la 31.12.2018 am salvat si tiparit lunar toate situatiile mentionate.Salvarea si ...
11Nov2018

Incetare activitate societate. Pastrarea documentelor

de Constanta Popa valabil la 11 Nov 2018
Intrebare: O firma platitoare de TVA cu salariati si platitoare de impozit micro isi inchide activitatea voluntar. Firma este infiinta din 2016 si are angajati din 2017.Am primit toate documentele de la ORC privind inchiderea societatii. Ce documente trebuie sa pastreze societatea si pentru cat timp?
20Sep2018

Regimul semnaturilor electronice

de Gabriela Ilicea valabil la 20 Sep 2018
Intrebare: Pentru emiterea chitantelor electronice pe hartie este obligatorie semnatura electronica si marca temporala conform legislatiei in vigoare sau conditiile sunt pentru situatia in care chitantele electronice sunt transmise electronic?
13Iun2018

Reziliere contract prestari servicii contabilitate. Baza de date

de Dana Hristu 13 Iun 2018
Este bine ca predati pe CD baza de date din programul informatic, insa trebuie sa va asigurati, ca clientul respectiv detine acelasi program informatic si ca poate restaura baza de date pe care o predati. Daca clientul respectiv, nu detine acest program informatic, trebuie sa gasiti o solutie in care acesta sa poata lista orice document de care are nevoie la un moment dat (ex. listari in format ...
06Iun2018

Registrele de contabilitate. Implicatiile OMFP 2634

de Dana Hristu 06 Iun 2018
Conform prevederilor de la pct. 44 din  OMFP nr. 2634/2015 privind documentle financiar contabile:“Potrivit prevederilor legii contabilitatii, registrele de contabilitate obligatorii sunt: Registrul-jurnal (cod 14-1-1), Registrul-inventar (cod 14-1-2) si Cartea mare (cod 14-1-3). Registrele de contabilitate se utilizeaza in stricta concordanta cu destinatia ...
15Mai2018

Intreprindere individuala. Completarea Registrului jurnal de incasari si plati

de Elena Garofil 15 Mai 2018
Potrivit prevederilor din capitolul 2 din Anexa la OMFP 170/2015 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind contabilitatea in partida simpla, persoanele care conduc contabilitatea in partida simpla pot utiliza formularele financiar-contabile prevazute in prezentele reglementari sau numai o parte din acestea, in functie de elementele specifice activitatii desfasurate, astfel incat ...
27Apr2018

Termenul de pastrare a documentelor financiar-contabile

de Anca Ivanov valabil la 27 Apr 2018
Intrebare: Care este perioada de pastrare a documentelor financiar-contabile (facturi de la furnizori insotite de receptii, facturi fiscale emise cate clienti, procese-verbale de compensare etc.) si a registrelor de contabilitate (balantele de verificare, registrul jurnal, jurnalele de vanzari, jurnalele de cumparari, registrele de casa, registrul de banca etc.), respectiv a declaratiilor fiscale? Care este ...
Pagina: 123»
x