Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Taxa pentru mediu achitata.Recuperarea taxei prin refactuare catre partener

valabil la 01 Iul 2015
Constanta Popa Raspuns oferit de
Constanta Popa

Economist

Intrebare: Firma noastra a achitat pe baza de chitanta catre o institutie bugetara o taxa pentru mediu. Aceasta taxa ar fi trebuit sa fie achitata de catre o alta firma din . Nu ni s-a emis factura pentru taxa respectiva exista doar chitanta. Firma nostra vrea sa-si recupereze suma respectiva, refacturand-o catre societatea pentru care a platit taxa respectiv. Cum ar trebui sa inregistram in contabilitate aceste operatiuni? Care este baza legala?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3822

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 iul 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123160 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legislatie

09Apr2024

Transfer active. Implicatii

de Daniela Manole valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: O societate cu activitate de farmacie doreste vanzarea afacerii catre o alta societate, Se va vinde stocul de marfa, instrumentare, mobilier etc. Practic, se vinde intreaga afacere, mai putin cladirile care sunt pe persoana fizica si se vand prin contract de vanzare-cumparare de catre proprietar. Valoarea de vanzare stabilita pentru vanzarea intregii afaceri este superioara valorii de ...
05Apr2024

Achizitii si livrari de bunuri cu risc fiscal ridicat. Obligatii privind codul UIT

de Ionut Jinga valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: O societate face o achizitie intracomunitara de marfuri cu risc fiscal ridicat; contravaloarea bunurilor este mai mica de 10.000 lei si masa totala mai mica de 500 kg.Este necesara obtinerea codul UIT? Societatea vinde si livreaza respectivele produse catre persoane fizice, la fel, factura mai mica de 10.000 lei si greutate mai mica de 500 kg. In acest caz este necesara obtinerea codului UIT? ...
27Mar2024

Incasare fragmentata. Plafon incasari

de Mugur Durgheu valabil la 27 Mar 2024
Intrebare: Avem o factura emisa in valoare de 7.000 lei. Astazi s-a incasat cash din factura respectiva suma 2.000 lei de la client, pe baza chitantei emise de societate. Se mai poate incasa si in urmatoarele zile cash 2.000 lei din respectiva factura? Va rog articolul de lege prin care este specificat, daca pentru o factura se poate incasa cash o singura data (indiferent de valoarea chitantei) sau se ...
30Mar2024

Fond de handicap. Numar mediu de salariati

de Nicolae Liviu valabil la 30 Mar 2024
Intrebare: In cazul unei firme care are 75 de salariati, din care o persoana cu handicap (angajata cu 8 h/zi) si altii 4 sunt angajati cu 2 h/zi, restul fiind cu norma intreaga de 8h/zi, cum se calculeaza numarul mediu de salariati pentru contributia la fondul de handicap? Sunt si salariati la care le incepe sau le inceteaza contractul in cursul lunii.In numarul mediu de salariati intra si salariati ...
26Mar2024

Mod organizare incasari la un punct de lucru

de Anca Bilas valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: Ne dorim sa infiintam un magazin de desfacere piese de schimb la unul din showroom-urile noastre. De ce trebuie sa tinem cont din punct de vedere al legistatiei/autorizatii/gestiunea stocurilor? In momentul de fata este inregistrat ca si sediu secundar, dar doar ca punct de prezentare al produselor, facturile de vanzare se intocmesc de la sediu central. Putem vinde doar cu factura fiscala si ...
26Mar2024

Acordare sume pentru educatie timpurie

de Vera Constantin valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: In firma noastra exista angajati cu salariul de incadrare de 3.500/luna care solicita angajatorului acordarea sumelor pentru educatie timpurie. Fondul lunar de salarii este de 14.500 lei lunar. Pentru ca unitatea sa isi deduca cheltuielile cu educatia timpurie acordate angajatiilor pentru copiii minori, trebuie ca acestea sa sa incadreze in 725 lei luna (5% din fondul de salarii), deci trebuie ca ...
x