Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Septembrie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie materiale necesare efectuarii transportului

valabil la 12 Iul 2023Conform legislatiei in vigoare!
Anca Bilas Raspuns oferit de
Anca Bilas

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: Compania noastra are ca obiect de activitate "Alte activitati anexe transporturilor". In viitorul apropiat se doreste extinderea prin prestarea unor servicii de transport unui client, pentru care este necesara achizitionarea din tara UE a unor flexitanks, un fel de "pungi" necesare imbracarii containerului. Exista posibilitatea ca la un moment dat sa avem si un stoc al acestora.

Care sunt inregistrarile contabile si implicatiile fiscale in acest caz?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5229

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 iul 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 112042 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

16Sep2023

Reglare avansuri

de Gabi Popescu valabil la 16 Sep 2023
Intrebare: In cazul unei achizitii intracomunitare de bunuri in valoare de 1.000 euro am primit: factura de avans 1 in aprilie 2023 in suma de 200 euro, factura de avans 2 in iunie 2023 in suma de 800 euro si factura pentru echipamentul achizitionat si stornarea avansurilor in august 2023 in suma de 0 euro (echipamentul de 1000 euro si storno avans 100% -1.000 euro).Inregistrarile contabile facute si in ...
13Sep2023

Achizitie intracomunitara de mijloace de transport second-hand

de Carmen Adomnoaei valabil la 13 Sep 2023
Intrebare: O societate nou infiintata (septembrie 2023), platitoare de impozit pe profit, neplatitoare de TVA, cu asociat unic, intentioneaza sa achizitioneze un autoturism second-hand din Germania, in valoare de 20.000 euro. S-a depus D700 pentru obtinerea codului special de TVA pentru achizitii intracomunitare, cererea fiind in curs de solutionare. Care sunt implicatiile si obligatiile fiscale, ...
21Aug2023

Servicii de acces la un eveniment din Ungaria. Tratament TVA

de Olguta Crevelescu valabil la 21 Aug 2023
Intrebare: O societate platitoare de TVA lunar si impozit pe profit achizitioneaza de la o societate platitoare de TVA din Ungaria abonamente la circuitul de Formula 1 de la Hungaroring (competitia va avea loc in anul 2024, locul desfasurarii fiind in Ungaria). Societatea de la care se achizitioneaza biletele a emis factura cu TVA, folosind cota de 27% (cota valabila pe teritoriul Ungariei). Factura are ...
01Aug2023

Transport aferent unei AIC in D390

de Anca Ivanov valabil la 01 Aug 2023
Intrebare: Societatea A din Romania inregistrata in scopuri de TVA achizitioneaza marfa, materii prime de la un furnizor din UE. Furnizorul factureaza atat valoarea marfurilor/materiilor prime, cat si transportul, sa zicem total factura 2.000 euro din care 1.800 euro marfa si 200 euro transport.1. Cum se declara in d390 aceasta achizitie, toata valoarea de 2.000 euro? Ca si achizitie intracomunitara de ...
26Iul2023

Aplicare prorata. TVA nedeductibila

de Elena Garofil valabil la 26 Iul 2023
Intrebare: Buna ziua, o societate este platitoare de impozit pe profit si TVA lunar. Foloseste si pro rata pentru ca are operatiuni scutite fara drept de deducere (chirii). Primeste o factura de achizitie intracomunitara de servicii de 100 lei, spre exemplu. Prorata este de 10%. Notele contabile sunt:628 = 401 100 lei4426 = 4427 19 lei635 = 4426 17.1 leiSunt corecte notele si calculele de mai ...
19Iul2023

Tratament fiscal factura de transport din UK

de Anca Bilas valabil la 19 Iul 2023
Intrebare: O societate platitoare de TVA din Romania primeste o factura din United Kingdom pentru servicii de transport GLS fara TVA (transport colet din RO in IT). Servicul de transport a fost comandate prin intermediul unei platforme online. Pe factura primita nu este trecut un cod valid de TVA, ci doar VAT din UK/186785838.Ce obligatii fiscale are societatea din Romania?
x