Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Septembrie 2023
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie rulota. Utilizare in activitate de paza

valabil la 06 Sep 2023Conform legislatiei in vigoare!
Vera Constantin Raspuns oferit de
Vera Constantin

Expert contabil

Intrebare: O ffirma a achizitionat o rulota cu 4 locuri de dormit si tot ce e necesar in deplasari. Administratorul a dat o declaratie prin care arata necesitatea acestui imobil in activitatea de protectie si paza. Valoarea acestui automobil e de 76.000 euro cu tva inclusa.

Se deduce integral tva si cheltuielile (combustibil, amortizare) ce decurg la aceasta achizitie, tinand cont ca societatea are cod 8010 activitati de paza si ar fi la exceptii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 8010

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 sep 2023.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 112296 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

PFA sau SRL in 2023?

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "PFA sau SRL in 2023?"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Imobilizari

23Aug2023

Cheltuieli ulterioare recompartimentare cladiri

de Elena Garofil valabil la 23 Aug 2023
Intrebare: Pentru o amenajare ce consta in recompartimentare intr-o cladire proprie se poate crea un mijloc fix cu denumirea "Amenajare cladire x" sau este recomandat sa se faca adaugare de valoare la cladirea respectiva? Amenajarea consta in demontare usi, inlocuire faianta si activitati conexe, respectiv mutat mobilier sau transport materiale necesare lucrarilor.
10Iun2023

Cheltuieli de dezvoltare site. Tratament contabil

de Anca Bilas valabil la 10 Iun 2023
Intrebare: O firma dezvolta intern un site si constituie ca si cheltuieli de dezvoltare salariile programatorilor si ale creatorilor de continut. Ulterior punerii in functiune, mai pot fi aceste cheltuieli recunoscute ca si cheltuieli de dezvoltare ale elementelor de imobilizari necorporale?Ma refer la art. 148 alin. 1 si 2 din Norma 14/2015 actualizata in 2023:(1) In cazul imobilizarilor necorporale ...
06Iun2023

Scoaterea din functiune a mijloacelor fixe neamortizate integral. Cheltuieli cu amortizarea

de Carmen Adomnoaei valabil la 06 Iun 2023
Intrebare: Regia are in dotare mijloace fixe scoase din functiune in vederea valorificarii prin vanzare. Procedura de vanzare poate dura chiar si un an de zile. De cele mai multe ori, mijloacele fixe nu se vand si atunci se vor valorifica prin casare.Care este tratamentul contabil si fiscal al cheltuielilor cu amortizarea in perioada urmatoarea: de la scoaterea din functiune a mijlocului fix si pana la ...
22Mai2023

Receptie investitie. Cheltuieli deductibile. Inregistrari contabile

de Anca Bilas valabil la 22 Mai 2023
Intrebare: La 31.12.2022 am finalizat si receptionat o investitie reprezentand cladire birouri in valoare de 3.500.000 lei pentru care am facut inregistrarile contabile la data efectuarii receptiei finale: 231 = 401 3.500.000 lei212 = 231 3.500.000 lei Din totalul sumei de 3.500.000 lei, 600.000 lei (cu tva) reprezinta furnizori prestatori de servicii de lucrari de constructie pentru care societatea ...
16Apr2023

Cheltuieli cu reparatii versus investititii la un spatiu inchiriat

de Dana Hristu valabil la 16 Apr 2023
Intrebare: Societatea noastra isi desfasoara activitatea de transport, logistica si relocari intr-un spatiu inchiriat de la o alta societate din grup. Precizez ca intreaga cladire, depozitul si terenul aflat in proprietatea societatii care inchiriaza este pusa la dispozitia societatii noastre pe o perioada nedeterminata. Mai precizez ca exista posibilitatea conform contractului sa putem executa, daca este ...
05Feb2023

Deducere suplimentara la impozit pentru activitatea de cercetare dezvoltare

de Vera Constantin valabil la 05 Feb 2023
Intrebare: O societate comerciala platitoare de impozit profit din trim 4/2021 care a inregistrat pierdere atat in 2021 cat si in 2022, a dezvoltat o platforma. In anul 2021 a majorat valoarea contului 208 cu valoarea cheltuielilor din contul 203 Cheltuieli de dezvoltare la sfarsitul anului 2021.La sfarsitul anului 2022 s-a procedat la fel, majorandu-se valoarea imobilizarii necorporale. Conform ...
x